1438

Biuro Rzeczy Znalezionych


Małe, a cieszy.

Komentarze

  1. Pewnie,ze cieszy.Ale zeby o siodmej rano?

    OdpowiedzUsuń
  2. ha,ha,ha,ciekawe czy ktoś kupi:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiu fiu, to odwaga chodzić z takim napisem na piersi, bo naród może zechcieć skorzystać, aaale z drugiej strony... ;)
    Ciekawam, czy ktoś to kupił, by dumnie obnosić, he he

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani z torebkom... Pani czyta na bluzie, co tam stoi!

      Usuń
    2. Widzę sam fak, ale w opisie stoi, że on jest fręcz, to cholera wie, jakie napisy poukrywano w zakamarkach kaptura, skądeś się ten fręcz w opisie wziął, no nie? Do tego jak nowy, nie byle co!

      Usuń
    3. CZYTA!!!
      A nie mówi, że rzuciła okiem i się jej wydaje. Mnie rozbawił opis aukcji - bluza jest w porządku. Nic zdrożnego jej nie dolega.

      Usuń
    4. Ojezu, się czepiasz. No dobra, faktycznie tylko rzuciłam, ale ludzkiemu mózgowi wystarczy pierwsza i ostatnia litera, żeby rozpoznać słowo. Jak widać, mój tak działa i tak zadziała każdy mózg, któremu oczy dostarczą ten napis. Każdy i tak zobaczy fak :) Fręcz fak ;)

      Usuń
    5. To tera se pomyśl, że ja zawsze muszę PRZECZYTAĆ. A niech ręka boska broni, żeby mi się jedna spacja przemknęła! Zaraz używanie.

      Usuń

Prześlij komentarz