2165

- Gdzie ty jesteś, dziecko?
- No, właśnie. Chciałam to omówić. Pojechałam do Rossmanna do Tychów, bo w Chełmku był już zamknięty. A że pożyczyłam sobie GPSa od Prezesa, to wcisnęłam "prowadź do domu". I wiesz, gdzie się ocknęłam? W Katowicach!!!
- Nie zmienił adresu, a to gupek! Czyli rozumiem, że jesteś obecnie w jakiejś dupie?
- Skąd, jestem koło domu. W dupie już byłam.

***

- Zuziu, proszę tu przyjść natychmiast, musimy omówić pewną poważną sprawę!
- Co się stało?
- Komputer w GPSie podaje średnią prędkość 84 km/h. A maksymalną: 1335. I ja się chcę dowiedzieć, dokąd ty tak zapierdalasz?!!

***

- Mamoooo, w Londynie najfajniejsze są M&M'sy, wiesz?


- A jest jeszcze coś fajnego?
- Tak. Mikołaj w autobusie.


Komentarze

  1. czyli co ? najgłośniej płakała że nie chce na wieś a najradośniej do niej wraca ? hmmm mądra dziewczynka ! i myślałam że m&m są tylko czerwone i żółte ( na reklamach takie są ,nie kupuję bo ja uwielbiam skittelsy i tak mi to wygląda na załączonym obrazku ) Miki zajebistego misia w worze ma !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś wyskoczyła na chwilę po farbę do włosów i znalazła się w drugim końcu województwa, to też byś radośnie wracała ;)

      A to są M&M'sy - zobacz oznaczenia na żółtym pasku. I, ej! U Ciebie wybierają z paczek te wszystkie zielone, brązowe, niebieskie, pomarańczowe itd?!

      Usuń
    2. Jak pisałam nie kupuję m&m nie lubię orzeszków znam tylko z reklamy ale jutro zainwestuje 5 zł hihihi

      Usuń
    3. Przecież są też bez orzeszków :)
      Zmora, Ty musisz przejść panel edukacyjny z cuksów!

      Usuń
  2. Kiedyś szłam sobie na spacer i włączyłam endomondo, bo byłam ciekawa, ile km to wyjdzie. No i w podsumowaniu pokazała mi się prędkość maksymalna... 113 km/h. Nie wiedziałam, że tak szybko umiem chodzić!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz