2146

Miałam napisać coś zupełnie innego, ale trudno było się oprzeć. Koleżanka mi podrzuciła, a prawie już zapomniałam o tym filmiku. Nie - żebym żywiła jakieś ciepłe uczucia do Giertycha, bo jest wręcz przeciwnie. Szczególnie z powodu gimnazjów i pomysłu dotyczącego Brzechwy. Oraz kilku innych. Ale trzeba przyznać, że po mistrzowsku i z humorem obnażył pisowskie kłamstwa. Które poddaję pod rozwagę wszystkim głoszącym, ile to dobrego zrobił dla kraju rząd PiS w czasie zaledwie 16. miesięcy.

Nie wierzcie.
Sprawdźcie, jak głosowali.
Te informacje są dostępne w Internecie.

Dobrej zabawy życzę.


Komentarze

  1. Jak zwykle nie ma Rycha nad Giertycha! Nic dodać nic ująć. Młody znalazł w sieci nową wersję latarnika wyborczego https://www.facebook.com/MakeLifeHarder/posts/1217987518217293

    Polecam, Mecenas

    OdpowiedzUsuń
  2. Popis oratotski? :) :) :)
    Ale w punkt!

    OdpowiedzUsuń
  3. sprawdzamy.
    Glosowanie w sprawie prywatyzacji lasow:
    http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=83&NrGlosowania=167

    Chcesz by polskie lasy wygladaly tak jak rumunskie?
    http://chomikwbereciku.blogspot.de/2015/08/sprawa-lasow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PiS głosował podobnie przeciwko ubojowi rytualnemu. Ale to nie wystarczy. Cieszę się oczywiście, że szanują przyrodę. Problem w tym, że nie szanują ludzi.

      Usuń
    2. Sorry, ale to zupelnie bez sensu argumentacja. To co, lasy - to nie jest sprawa ludzi? jak ci wygoloca gory jak w Rumunii - to wszystko jedno "ale PiS nie szanuje ludzi"? Za PiS- nie rabowano pieniedzy - ale "PiS nie szanuje ludzi" PiS obnizyl podatki , masz tutaj tekst Bieleckiego - "co z tego, on nie szanuje ludzi". czy to jest logiczne?
      To ze Giertych cos tam powiedzial - nie znaczy, ze jest to prawda. A czego sie czepia- mundurkow? to jak drozdzowki Kopaczowej, ktore bohatersko wywalczyla. PiS zrobil znacznie wiecej na poziomie makroekonomii, obronnosci, niezaleznosci energetycznej... nie czasu tu to wszystko wymieniac.

      Usuń
    3. "Czepia się" też ulgi na dzieci, którą podobno wprowadził PiS. "Czepia się" również wyprowadzonych dziesiątków milionów złotych, których PiS podobno nie rabował. Tylko im wypadło między palcami.
      A ja się czepiam głosowań w sprawie ustawy antyprzemocowej i in vitro. Z mojego punktu widzenia PiS jest zagrożeniem człowieczeństwa.

      I nie zaczynaj komentarzy od stwierdzenia, że to, co ja mówię, jest bez sensu. Jeśli nie podoba Ci się to, co piszę, możesz nie czytać. Przychodzenie do czyjejś przestrzeni, żeby stwierdzić, że pisze bez sensu jest... bez sensu.

      Usuń
    4. "Podobno". PO wyprowadzal 100 mld rocznie. Co najmniej. Plus - rozpasane banksterstwo, plus hipermarkety generujacy "tylko straty". to sa miliardy, w przez 8 lat - biliony zlotych.
      Ustawa - to sie nazywa "przemocowa". Przegladalas ja? nie? to przegladnij. Wg niej - panstwo ma prawo ingerowac w rodzine, z zabieraniem dzieci wlacznie - wg wlasnego widzimisie. Ale juz za pozno- niestety - na takie dysksusje. Teraz trzeba tylko liczyc, ze nocne licznie nie bedzie zbyt tworcze.

      Usuń
    5. Nie tylko "przeglądałam", ale bardzo dokładnie przeczytałam ustawę antyprzemocową w całości, punkt po punkcie, kilkakrotnie.

      Tym się właśnie różnimy, że ja nie jestem oszołomiona niczyim wpływem ("Za PiS- nie rabowano pieniedzy"), nie plotę, co mi ślina na język przyniesie, gdy nie posiadam dowodów ("to sa miliardy, w przez 8 lat - biliony zlotych") i nie biegam po internetach, żeby zbawiać ludzi, którzy nie życzą sobie być zbawieni.

      Nadchodzą ciężkie czasy, obyśmy je jakoś przetrwali do następnego podania się do dymisji, jak poprzednim razem.

      Usuń
    6. Nie podalas zadnych dowodow, poza wystapieniem Giertycha o mundurkac. Nic, zadnego linku do glosowania, zadnych wyliczen. A moze SKOKI? prosze bardzo. http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/wprost-przeprasza-senatora-biereckiego-za-nieprawdziwe-zarzuty,586464.html Miliardy skradzione przez PO? - prosze bardzo. https://www.facebook.com/fundacja.republikanska/photos/a.599524156747100.1073741825.206578949374958/1037338656298979/?type=3&pnref=story

      Mam tego wiecej i bardziej detalicznie, ale to juz - niestety - nie czas. Wszystko w faktach, danych, nie w "bomisietakwydajeapistosamozloprzyjdziemacierewicziciezje"
      Teraz tylko - byle do ogloszenia wynikow. Mam nadzieje, ze nie udalo im sie zebrac zbyt wielu bezdomnych i kryminalistow.

      Usuń
    7. Dowodem jest news z TVN? I FB?!
      Dżizas. Co za czasy...

      Podać linki do strony rządowej w sprawie głosowań, o których pisałam wyżej czy samo znajdziesz?

      PS Jak ma się ten fragment mojej wypowiedzi o niezbawianiu ludzi, którzy sobie nie życzą? Uważam PiS, jako zjawisko, za ZŁO. Nie zmienisz tego linkami do fejsbukowych eventów. Naprawdę sobie daruj.

      Usuń
    8. no wlasnie, dzizas. Nie, portale NIE SA DOWODEM, dowodem jest TRESC.Warunkiem koniecznym jest tu jednak umiejetnosc czytania. fakt, ze TVN - rzadko, jezeli w ogole zdarza sie podac cos wartego uwagi, w tym przypadku skopiowal wprost, mozesz se go wyszukac (czy uwazasz, ze TVN nawet skopiowac informacji nie potrafi?) . FB - jest z grubsza neutralnym portalem, fakt, ze ze sklonnoscami do cenzury, ale Fundacje Republikanska mozesz znalez rowniez poza.
      Owszem, jak cos sie zarzuca, to wypada podac cos wiecej, niz wyciete wystapienie Giertych, osoby- ktora ewoluowala od Mlodziezy Wszechpolskiej do PO.

      Oczywiscie- z WIARA trudno dyskutowac. dla WIARY mozna wiele poswiecic. Skoro ty WIERZYSZ, ze PiS to ZUO - to rzeczywiscie - zadne fakty tego nie zmienia ("prawd juz zostala ustalona").
      http://chomikwbereciku.blogspot.de/2015/08/drogi-ove-wiara-ma-rozne-oblicza.html

      A i tak mam nadzieje, ze jutro moja egzystencja bedzie juz zbedna :)
      Kultura - wygrala z tandeta a ludzie prosci - z prostakami. I to jest piekne.

      Usuń
    9. Też mam link. Równoważny z Twoim o SKOKach: https://www.facebook.com/PlatformaObywatelska/videos/10153337663443740/ .
      Teraz będziemy dowodzić, który lepszy i prawdziwszy? Nie rozśmieszaj mnie. To raz.

      A dwa - nie obrażaj mnie. Z nas dwojga to Ty - nachalny zbawiciel, krążący po Internecie, by dowodzić swoich racji - jesteś prostakiem. I mogłabym wykasować Twoje wypowiedzi, żeby nie podbijać poczytności tego - pożałuj się boże - nawiedzonego bloga. Ale nie, niech zostaną, bo świadczą o Tobie, nic nie trzeba dodawać.

      A ja się w sumie cieszę. Wygląda na to, że PiS nie będzie potrzebował koalicji, więc wszystko, co spieprzy, spieprzy samodzielnie.
      Mówię SPRAWDZAM!

      EOT.

      Usuń
  4. I taką Cię zawsze podziwialam! Wow. Miłej niedzieli w boskich ostępach (znaczy w domu z przyległościami) 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz