Dyskusje z Archiwum X

Osoby:
kierownik Rachunkowości Zarządczej
wycieruszek

Miejsce akcji:
przestrzeń telekomunikacyjna

Czas akcji:
11.00

Wprowadzenie:
otrzymaliśmy pismo z centrali, że jest nam za dobrze i zabierają nam 15 etatów wraz z funduszem wynagrodzeń.

wycieruszek: Kochany, mam prośbę w związku z tym paszkwilem z centrali. Jak już będziesz wiedział, komu zabierasz te 15 etatów, to daj mi znać. Potrzebuję nowy plan zatrudnienia do raportu, a zawsze robię to sama, bo mam uzasadnione obawy, że jednostki mnie na tym kiwają.
kierownik RZ(nieco histerycznie): Taaaa…, ale ja już wiem, skąd to ściagnę.
wycieruszek: No skąd, skąd?
kierownik RZ: Z zarządu. Chuj tam, możemy pracować w 15 osób. A jak nam ściągną kolejne 15, to was osobiście odstrzelę i na koniec popełnię malownicze harakiri, gdzyż wszyscy tu jesteśmy zbędni jak jeden mąż.
wycieruszek: Odnoszę wrażenie, że to pismo jakby ciut cię zestresowało.
kierownik RZ: Ależ skąd.

Komentarze