1101

Pamiętacie takie badziewne, ceramiczne figurki zwierzątek, które układało się na półce, a im malowniczo zwisała z tej półki nóżka? Tudzież dwie? Ogonek? Coś w tym stylu (KLIK).
Najczęściej widywałam te dzieła sztuki w kwiaciarniach*.
Otóż okazuje się, że samo życie.

Wchodzę sobie spokojnie do kuchni, a tam... pierwowzór. Zrobiłabym lepsze zdjęcie - w sensie, że na wprost - ale światło, padające bezpośrednio z okna, niestety uniemożliwiało.


Tak, układam im od jesieni do wiosny na parapetach kocyki. Uwielbiają na nich leżeć: spod kota ciepełko kaloryferowe, tyłem minimalne wietrzenie. A jakie widoki! Poprzednie zdjęcia Zofii z Myszą pochodziły z tego samego okna.

* Zawsze się zastanawiałam, dlaczego w kwiaciarniach oferuje się bogaty asortyment badziewnych figurek. Myślicie, że ktoś to kupował?

Komentarze

  1. Fenomen badziewia w kwiaciarni też intryguje mnie do lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tu fajnie! Zapomniałam wcześniej powiedzieć:) Raz raz się wchodzi i pisze komentarze,super. I Twoich wpisów więcej!


    Badziewia czasem kupują dzieciaki ,na tzw.szybki prezent,przy okazji jak kwiatka kupują.
    U nas jest taka jedna kwiaciarnia co ma okolicznościowe cuda na 18 tkę (fuj,nie powiem jakie nawet) ale i spinki,kolczyki,słoniki i inne takie duperelki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale widziałaś kiedyś coś ŁADNEGO?

      Usuń
    2. Tak! W jednej są bardzo ładne ptaszki , albo i janiołki,ale drogo:(

      Usuń
    3. A to miałaś szczęście. Mnie się nie trafiło.

      Usuń
  3. Też kładę kotu kocyki na parapetach:) A leżące zwierzątko (podanego w linku słonia) widziałam pierwszy raz w życiu;))) chyba odruchowo odwracam głowę w tych sklepach (faktem jest również, że do kwiaciarni raczej nie chodzę;/).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, jak muszę, to chadzam do takiej, gdzie handlują wyłącznie kwiatami :)

      Usuń
  4. po 18 dzieci cała półka stoi i straszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście nie. Co za ulga...

      PS Ja bym to niechcący upadła na podłogę ;)

      Usuń

Prześlij komentarz