1305

Żyłka mi, niestety, strzeliła.

Jeśli ktoś sobie wyobraża, że zarządzanie wspólnotą mieszkaniową to jest fajne zajęcie i zamierza się tego podjąć, niech zdusi tę myśl w zarodku. Zaufajcie mi, mam wieloletnie doświadczenie i od dawna budzę się co dzień z myślą, żeby to rzucić.
To samo tyczy się rady nadzorczej w spółdzielni mieszkaniowej. Też mam wieloletnie doświadczenie i już to rzuciłam. Co prawdopodobnie wydatnie wpłynęło na moją higienę psychiczną.
Podobnie rzecz ma się do bycia przewodniczącą komisji rewizyjnej czegokolwieka bądzia. Zrezygnujcie zanim wejdziecie w bagno. To jest rada, płynąca z głębi mych trzewi.

Nie ma to jak dostać kopa w twarz za wieloletnią, wierną służbę. Szczególnie, gdy robi się coś za darmo albo za grosze tak śmieszne, że niewarto o nich nawet wspominać. Ku chwale ojczyzny. Baczność, spocznij. Albo nie - lepiej nie spoczywaj, bo za łatwo się kopie leżącego.

Muszę się nad sobą zastanowić. Rzecz nie przytrafia mi się po raz pierwszy, za to w różnych miejscach. Czyli problem musi leżeć po mojej stronie. To nie świat jest podły i zły, tylko ja czegoś nie ogarniam. Coś robię źle. Trzeba się z tym zmierzyć.

Chuda! Przyjdź tu i obiecaj, że nie oplwasz mnie na jakimś etapie działalności MbLu. Bo to już zmusiłoby mnie do wizyty u lekarza, który na każdy argument się uśmiecha, a potem woła dwóch osiłków z gustowną jesionką, której rękawy wydają się podejrzanie długie.
Naprawdę.

Komentarze

  1. właśnie z jednym takim lekarzem byłam na piwie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. atrakcyjny był chociaż???

      Usuń
    2. Tacy zawsze są podejrzani. Oni nie mają innego bytu poza zawodowym ;)

      Usuń
    3. nie atrakcyjny, ale kawalarz

      Usuń
    4. Inteligentny brzydal... Lubię.

      Usuń
    5. nie dodałam, że żonaty, dzieciaty i na emeryturze:)

      Usuń
    6. A ja powiedziałam, że "lecę na"?

      Usuń
    7. Dioprtie zwiększyć, dawki leków zmniejszyć ;)

      Usuń
    8. mniej sobie wmawiać że nie powiedziałaś, skoro powiedziałaś.

      Usuń
    9. "Inteligentny brzydal... Lubię." - o tym rozmawiamy?

      Usuń
  2. Też tak mam. Przeczytałam takie coś, co szło mniej więcej tak: "Jeżeli dajesz komuś wszystko za darmo, dostajesz nic za wszystko. To nie jest chamstwo i bezczelność. To logika." Wstrząsnęło mną porządnie, bo akurat też zostałam kopnięta w twarz. Przez Sycylijskiego Kowboja. Ale już wyplułam wybite zęby i kąsam tymi które mi pozostały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toteż właśnie kąsłam. Dlatego zaczęłam od żyłki.

      Usuń
  3. He,he,witaj w klubie niereformowalnych idiotow:)
    Bo jak cie znam,to zamias kasac tymi pozostalymi zebami,polkniesz je i polecisz sie udzielac na innej niwce.Za darmo,jak zawsze:) A ze to nielogiczne?No coz..Nie wszystko musi byc logiczne.A nawet nie powinno:) Juz ci pisalam,ze sie stesknilam? I ze naleweczka j e s z c z e jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I żeby mi potem nie było. Napisane! Publicznie! Są świadkowie!

      Ludzie, jak kiedyś zacznie narzekać, że co to jest, że się zalęgłam, że już czwarty miesiąc siedzę... To wiecie. Stęskniła się!
      ;)

      Usuń
  4. dobra już wygoglowałam to "plwa" dobrze że w całej notce nie ma takich "dziwolągów "bo bym musiała z polskiego na nasze tłumaczyć a tłumacz gogl nie ma ocji przetłumacz na nasze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś pisałam, że jednym z moich ulubionych słów jest "plwocina". Oczywiście nie rozmawiamy o desygnacie!

      Usuń
  5. Masz na piśmie przy świadkach,wal śmiało i wykorzystuj:)))) (a naleweczka z czego wyprodukowana?)


    Niestety taka misja wymaga, niewdzięczne zajęcie ,ale nie dogodzi każdemu, hoduj twardą skórę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu! weź mi tu nie bluźnij! Aczkolwiek odkąd MbL istnieje, tylko czekam, az mi ktoś powie wprost, że się na Mikołajku lansuję. Rozmaite Głosy już były, ale póki co staram się z powodzeniem mieć je za mało warte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wpadłam na to, ale... rzeczywiście! Jaka byłam głupia! Ty lanserko w lansadach!
      ;))))

      Usuń

Prześlij komentarz