2220

Nie moja wina, że obdarzono mnie nieprzeciętną urodą. Teraz muszę dźwigać to brzemię!


Prezes powinien pracować. A co robi? Zdjęcia robi.

Prezes: Wiesz, że są takie psy, które grymaszą przy jedzeniu?
Łoterloo: Nasz nie je, to nie grymasi. On wpierdala na akord.
Prezes: I są takie psy, które się obrażają albo są niezadowolone.
Łoterloo: Nasz nie ma czasu, bo na półtora etatu się cieszy, a na półtora szaleje lub zakrada podstępnie.
Prezes: Fajny z niego pies, wiesz? Udał nam się.
Łoterloo: Następną weźmiemy suczkę, co?
Prezes (zastyga i popada w stupor).
Łoterloo: Co? Jednego psa będziemy mieli? Przesz jakoś głupio. I bez sensu.
Prezes: Ale...
Łoterloo: Nazwiemy ją Krycha.

Komentarze

  1. To kiedy po Krychę jedziecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że gdzieś za rok. Oczywiście do tego samego schronu :)

      Usuń
    2. Za rok mówisz? Hi,Hi. No dobra niech ci będzie.

      Usuń
    3. Kot mi wyłysiał z nerwów.

      Usuń
  2. no nie da się ukryć że ma sympatyczną mordę ! taką niewinną ! i on powinien nazywać się Przecinek skoro ma z nim mieszkać Krycha ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta niewinność w twarzy to jego śmiercionośna broń. Zaraz obok pozy "jestem biednym szczeniaczkiem ze schroniska". I demolka.

      Usuń
  3. Minka 'jestem przystojny i dobrze mi z tym' ;)
    Nasz wygląda jak Ryjek z Muminków i takim charakterkiem nas raczy, nie powiem, że nie ma u nas sytuacji pt. 'nie łazić, nie mówić, wstrzymać oddech, PIES JE', obraża się kiedy wychodzimy, śmiertelnie!
    A Krycha? Pomysł najlepszy! Ja też skrycie myślę o jakiejś suczynie... Mąża jednakoż zatyka, potem zaczyna się kiwać patrząc pustym wzrokiem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...i bardzo dobrze ułożony! Anonimowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę będzie Krycha? Już się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda Krycha może przyjąć, że to na jej cześć. A najbardziej ta Krycha, która psy w schronisku wpycha ;))))

      Usuń
  6. Krycha brzmi dobrze, idea Krychy najlepiej, mam nadzieję że to nie na cześć wiadomej pani profesor...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie wszystkie Krychy to fajne chłopaki, więc nie dajmy się wkręcić.

      Usuń
  7. Albo Krystek;) brawo, tak to sie zalatwia! Macie miejsce i przestrzen, teraz to co namniej tyle psiakow ile macie kotow, zeby byla rownowaga;))) ale oczywiscie powoli i z zaskoczenia bierz Prezia;)

    U mnie 2 chlopakow swietnie sie dogaduje. I w schronach wiecej chlopow siedzi niz suczek. Wiec moze...?

    Uszy Leszkowi rosna i zaczynaja klapac;) ciekawe jakie bedzie mial kiedy dorosnie?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czemu nie dziewczyna? Że królowa jest tylko jedna?

      Usuń
    2. W sumie plec obojetna:) Wazne, ze nastepny biedak znajdzie dom (albo biedaczka).

      Usuń
    3. Tak sobie wymyśliłam, żeby wzmocnić grupę kółeczek z krzyżykiem.

      Usuń
  8. Ten stupor to chwilowy, jeszcze z tydzień dwa i Prezes uzna, ze z Krychą to był jego pomysł, tak czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci w tajemnicy, że on uwielbia zwierzęta tak samo, jak ja, a może nawet bardziej. Po prostu potrzebuje czasu, żeby oswoić bodźce. Ja nie potrzebuję, bo jestem zadaniowa. Bierzemy psa? Tak. I przywożę psa.

      Usuń
  9. Sprawa, widzę, rozwojowa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz