2233

Pies rasy Spodenki Imielińskie*.
Selfie.


* Przyznać się, kto mnie szczuł TYM?!

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Profil jakby ten sam:)

      Usuń
    2. No, właśnie! Zmierzyłam w kłębie - brakuje jakieś 20 cm.

      Usuń
  2. Ja. Ale że co. Niemiły jako spodenko czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://webzoom.freewebs.com/oxymoronbasenjis/alicetriolach.jpg

      Tak. To byłoby to.

      Usuń
    2. Przepraszam, nie wiem dlaczego tak się dzieje, że zawsze wychodzi mi podwójny komentarz...

      Usuń
    3. Nic nie szkodzi. Ja te duble zwykle usuwam. Nie zawracaj sobie tym głowy :)

      Usuń
  3. Spodenko czy nie, jest rozczulaczkiem,kochanym niniusiem i niuchaczkiem słodkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu rzuca się w oczy, że nie spędziliście razem nawet minuty!

      Usuń
  4. No. To przynajmniej wiesz jaka jest masa ciała dorosłego osobnika. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny jest ! pasuje do Waszej rodziny ! wnosi tam ruch a wiadomo ruch w interesie musi być !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była u mnie koleżanka-psiara i Lesiek dostał w jej obecności regularnego pierdoleta. Powiedziała, że AŻ TAK to nie odnotowała jeszcze. Nawet nie tłumaczyłam, że w gruncie rzeczy on bywa bardzo spokojny, ale nie przy obcych. Poza tym sama go zaczepiała. Ja nie zaczepiam, to pies się przytula i drzemie.

      Usuń
  6. Fakt, podobny:) czyli on z hartow? To biegac chlopak musi... moze stad pierdolec?

    A na Twoim zdj wyglada jak sarenka... niewiniatko:>

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ta potrzeba, żeby poprawić ;)))
      Na innym blogu też byś poprawiła?

      Usuń
    2. Jasne! Trzeba sie intelygentnie prezentowac, a co, nie?! :P

      Usuń
  8. Spojrzenie intelektualisty. Niejeden jeszcze scenariusz napisze i nawet zrealizuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. No ale że co? Przecież szlachectwo wręcz bije z tych ócz niewinnych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Teren rozlegly masz, zwierzow tez pod dostatkiem (mam na mysli krety, nie kury sasiada) czyli pies jak na miare szyty:)
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się zajął kretami, bo na razie interesują go wyłącznie kury.

      Usuń
  11. Źle ze mną. Wczoraj w tramwaju wyło dziecko. Jedną szarą komórką miałam ochotę skorzystać z psich chrupek poupychanych po kieszeniach i to dziecko uciszać z komendą. Chyba jestem zmęczona.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz