Bardzo dziwne

Napisałam wczoraj notkę o trzynastej z okładem. Kiedy sprawdzałam po 22.00, jeszcze jej nie było.
Rozumiem – zawsze piszą, że może pojawić się z opóźnieniem. Ale takim???
Oby się nie okazało, że lepsze jest wrogiem dobrego – nowe możliwości bloga wpływają negatywnie na jakość świadczonych przez niego usług.

Krótkie spostrzeżenie:
Kiedy wczoraj jechaliśmy do pracy, na niebie było co? No co? No słońce. Znaczy w fazie wschodzącej. Ale to znaczy, że dążymy ku dobremu. Nareszcie. A dziś u nas ładna pogoda, to mnie nakręci do sprzątania.

Prośbę mam w imieniu akcji „Parkujesz? – Zdrapujesz!”
Wpiszcie, proszę, pięć tytułów gazet, które czytujecie. Tylko niech to nie będzie „Newsweek” albo „Wprost”. Chodzi o babskie gazety. Jeśli nie czytacie, to może czyta ktoś w waszym otoczeniu? Tylko błagam, to nie jest konkurs na ambitne czytelnictwo. Chodzi o popularność tytułów. Mam nadzieję, że dacie mi trochę materiału. Jakby się wpisały dwie osoby, to jest bez sensu.
Do komentarzy!
:o)

Komentarze