1171

Owszem, ja też wyjeżdżam. I też jutro.

I wcale nie jest to uwaga bez związku, hihi.

Komentarze

  1. i też ze związkiem emerytów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Jak się nad tym zastanowić, to w pewnym sensie tak. W końcu razem mamy 90 lat :) I bierzemy ze sobą kocyk elektryczny!

      Usuń
  2. a dokąd a dokąd tak gna(ją) szanowne panie? bo ja wyjątkowo nie mam dosyć siedzenia w domu, a to dzięki tygodniowi spędzonemu z dziecięciem w szpitalu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swoją drogą to myślałam, że ona do ciebie, ale mi upadła hipoteza. jak 90 lat to może Ciechocinek albo Częstochowa? gdyby w kujawskie to koniecznie się odzywajcie.

      Usuń
    2. Gnamy, gubiąc pogonie. Bierzemy rzeczony kocyk oraz (mam nadzieję) jakąś ilość wina. I mamy zamiar przeplotkować trzy dni!

      Usuń
    3. zapomniałam, że tu otwarte i się wygłupiłam z pytaniem ... :) trzy dni? nie mogłyście w zeszłym tygodniu jechać? nudy będą bez Was, chlip chlip.

      Usuń
    4. nie zajęcie tylko rozrywkę

      Usuń
  3. Nic nie mowilas,ze sie do Ciechocinka wybierasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciechocinek to jest coś! Zaraz się ktoś będzie chciał wkręcić.

      Usuń

Prześlij komentarz