1597

Jest kilka rzeczy do wyrzucenia...

Ochotnik (czka)

Komentarze

  1. no chyba nie Zofia na śmietnik !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podejrzewam,że sprawdza,czy aby z pewnością to są rzeczy do wyrzucenia;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pułapkę na kota? W porządnym, kociarskim domu? Wstyd!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli Zofia woli już nawet na śmietniku mieszkać niż u Was, to zapraszam ją do mnie ;) Podać adres?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto da więcej? (Poczekajmy na Kaczkę).

      Usuń
    2. Ale to nie pchli targ? :-)
      kaczka daje wiecej.

      Usuń
    3. Nie obrażaj Zofii - jak słowo daję.
      Zofia jest tak czysta, że można z niej żreć.
      (Czego się nie da powiedzieć o Karolu - kurtyna milczenia).

      Usuń
    4. To ja daję więcej niż Kaczka, skoro Zofia taka czysta (zresztą widać). No i niech Zofia pamięta, ze byłam pierwsza, którą jej chciała dachu nad głową użyczyć :D

      Usuń
    5. Poczekamy z Zofią na eskalację Waszych propozycji :D

      Usuń
    6. Ja też, ja też! Daję jeszcze więcej! I będzie miała Pafnucego do towarzystwa.
      PpM

      Usuń
    7. No i proszę, jaka się Zofija popularna zrobiła. To ją umocni na z góry upatrzonym stanowisku. I dopiero nam pokaże!

      Usuń
    8. A co ja tam bede tu z wami gadac. W jedna reke wezme lososia, w druga chuda wolowine i pojde rozmawiac z Zoska :-)

      Usuń
  5. Od dawna wiadomo, że pudła są najfajniejsze - to się tyczy i dzieci i kotów;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz