1860

Badanie terenowe rozpoczęte [1].
(Notkę tę dedykuję towarzyszce Odwodnik, którą kocham - NAPRAWDĘ).

XXX [2]: Hej
Łoterloo: Oryginalne [3].
XXX: Czesc Marcin [4] milo mi pogadamy [5]
Łoterloo: A będziesz używał znaków przestankowych?
XXX: co
Łoterloo: Pytasz, co to są znaki przestankowe?
XXX: Wolna [6] [7] [8]
Łoterloo: Niestety - inteligentna.

Koniec rozmowy.

Obiecuję regularne relacje.


[1] Pisownia tekstów zachowana, bo bez tego byłoby mniej śmiesznie.
[2] Płeć męska, lat 27.
[3] Naprawdę. Napisałam orYginalne. I czekam.
[4] Mój były mąż ma na imię Marcin. Na tę okoliczność zawsze odczuwam minimalne mrowienie w kontaktach.
[5] Jakiś niepokój się pojawił c'nie?
[6] Nie, kurwa. Miałam taka ambicję, żeby być lumpenproletariatem, ale ni chuja wyżyć się z tego nie da. Poszłam do bauera. Na etat.
[7] On się pyta czy co?
[8] Amerykanka - to jedyne, co mi się nasuwa.

Komentarze

  1. Czasem mam wrażenie, że to nie Polaki piszą. Ino jakiś obcokrajowiec translatora Google używa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie mogę za to, że facet bez mózgu mnie nie bierze.

      Usuń
  2. Pisanie pełnymi zdaniami pewnie jest staromodne ;) Czasem wystarczy zamienić z kimś dwa zdania (pół zdania? coś na kształt zdania? ;) i już wiadomo z kim ma się do czynienia. Ja naprawdę nie czepiam się, jeśli ktoś mówi niegramatycznie, czy pisze z rażącymi błędami, o ile treść jest ok. ( o ile w ogóle jest jakaś treść :) Ale zaczepki na portalach społecznościowych typu "ja cię ajlowju" bardzo mnie drażnią. I chyba ci ludzie szukają wyłącznie chwilowej rozrywki, bo nie sądzę, że można zawrzeć normalną, głębszą znajomość zaczynając od dziwacznych tekstów... Czy my już nie potrafimy normalnie, zwyczajnie rozmawiać?
    Anonimowa czekolada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem służmy przykładem pięknych, normalnych rozmów!

      Usuń
  3. Podziwiam za podjecie się badań:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale nie napisał- cze,
    tylko hej, no,no:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Liczę, że to się rozwinie i dam Ci więcej powodów do radości.

      Usuń
  6. TAK! Proszę o więcej sprawozdań z badań terenowych! I może didaskalia, łatwiejsze w czytaniu, bo mi oko lata z góry na dół po przypisy... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzruszyłam się bardzo i przyjmuję ten niewątpliwy dowód uczuć. Piórem smagasz jak batem, tylko byle chłystek nie docenia. (fiu, fiu "orYginalne")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W parze z orginalnym idzie standart. I jeszcze czasem mnie trafia szlak. Tak na wysokości dekoldu. :D (Łoterlo właśnie na zawał padła, przepraszam... :) )

      Usuń
    2. @Odwodnik
      Ale ten PMS to Ci mija czy masz tak, jak ja podejrzewam u siebie: cały miesiąc bez przerwy?

      @Daga
      Nie, tak łatwo się nie irytuję. Musiałabyś posłuchać mojego szefa, który szasta wołaczem w nazwiskach. Zauważyłam, że ludzkość ma już odruch Pawłowa - szef palnie, oni w ułamku sekundy odwracają głowy i patrzą na moją reakcję.

      Usuń
    3. PMS mi akurat minął, ale ja mam jeszcze niestety charakter:)

      Usuń
    4. Dlaczego "niestety"? Charakter to jest akurat wartość.

      Usuń
    5. "Niestety", bo tłumaczono mi, że porządna dziewczyna ma być posłuszna, skromna i cicha. Charakter mam w opozycji do wpajanych nauk. Można spokojnie stwierdzić, że moja nauka poszła w las.

      Usuń
    6. Buzie w ciupie i rąsie w małdrzyku robią źle na myślenie. Chwała Ci zatem, żeś przegnała te nauki.

      Usuń
  8. Zgadzam się z dorą, że z ciut lepszej ligi trafił Ci się rozmówca- bez cze;) i bardzo kulturalny - moi zazwyczaj kończyli rozmowę rynsztokowo niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz! Bo ja mu nie podziękowałam kulturalnie, jako Ty uczyniłaś! Ja chciałam kontynuować!

      Usuń
  9. Ty to chyba jakiś piorunochron jesteś dla debili, ściągasz ich na poły magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyraźnie mam głupią gębę - wszakże zamieściłam zdjęcie :)

      Usuń
    2. Pogięło Cię dokumentnie?! Szanowną Twą Osobę w telewizji pokazali, było widać, że to nie to.
      I nie sugeruj mi tu proszę, że telewizja łże.

      Usuń
    3. Znaczy, że jest jeszcze gorzej ;)

      Usuń
    4. Nikt tak jak ty i moja żona nie umie wykorzystać moich własnych słów przeciwko mnie :)

      Usuń
    5. Z relacji z nikim, jak z żoną i ze mną, nie masz tyle pożytku!!!
      Ucałuj ją serdecznie ode mnie :)

      Usuń
  10. Jejuuu,Łoterloo, się okazuje ,ze mając te AQQ nie mogę ustawić opcji ,, tylko dla znajomych" i dzisiaj zadano mi pytanie,czy mam ochotę na seks
    :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zatkło mnię na tę chwilę, a chętny rzucił słowem i porzucił, bez ponowienia propozycji:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro nie goniłaś, znaczy, że AŻ TAK Cię nie przycisnęło ;))))

      Usuń
  12. Bo ja grzeczna jestem i się nie odzywam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, to ja (bez podtekstów) zawołam: jeszcze, jeszcze!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała, ale chyba się zwiedzieli i omijają mnie szerokim łukiem. To przez Oisaja. Był niezwykle surowy.

      Usuń

Prześlij komentarz