Mam prośbę

Wszyscy, którzy zwracacie się do mnie z jakimikolwiek prośbami na blogu – na górze strony jest mój adres e-mail. Proszę, piszcie do mnie maile, ja zapominam przesyłać informacji osobom, które proszą o coś w komentarzach, strasznie mam teraz dużo pracy i dostaję kilogramy korespondencji. Staram się na nią odpisywać i obiecuję, że żaden mail nie pozostanie bez odpowiedzi. Nie chciałabym, żeby coś mi uciekło!
Piszcie do mnie. Jak coś „wskoczy” mi na skrzynkę, to będzie mi łatwiej sobie z tym wszyskim poradzić.
Jeśli ktoś prosił mnie w komentarzach o cokolwiek, a ja nie odpowiedziałam, to nie jest lekceważenie, tylko uciekło mi w natłoku informacji.

Piszcie do mnie maile! Wtedy jest duża szansa, że niczego nie przegapię.
Bardzo przepraszam wszystkich, którzy poczuli się zaniedbani i odtrąceni :o))

Komentarze