Robię takie śmieszne drobiazgi

Donoszę uprzejmie, że robienie śmiesznych drobiazgów ma na celu pokazanie drugim-rodzicom pewnych rzeczy. Np. wczoraj koło południa założyłam na stronie licznik. Nie wiem, co on tam za głupoty pokazuje, ale w statystykach odnotowano już 4 500 wejść na tę stronę przez te parę dni w tym tygodniu!
Patrzcie, ilu przyjaciół mają drudzy-rodzice!
Zajrzałam w ostatnie 50 wizyt. Oczywiście nie wszystkie adresy statystyki mi identyfikują, ale zobaczcie, skąd jesteście:

Belgia
Bielsko-Biała
Bydgoszcz
Ciechanów
Francja
Hiszpania
Kanada
Katowice
Kielce
Kraków
Lublin
Łódź
Niemcy
okręg katowicki
Olsztyn
Opole
Polska
Poznań
Radom
Rzeszów
Stany Zjednoczone
Tarnów
Warszawa
Wilno, Litwa
Wrocław
woj. dolnośląskie
woj. kujawsko-pomorskie
woj. łódzkie
woj. małopolskie
woj. mazowieckie
woj. podkarpackie
woj. pomorskie
woj. śląskie
woj. świętokrzyskie
woj. wielkopolskie
woj. zachodniopomorskie

Oczywiście miejsca powtarzają się w różnych adresach IP, no i mam wgląd tylko w 50 ostatnich.
Jak sprawa się szczęśliwie zakończy, to ja to wszystko pokażę, komu trzeba!

:o)

Komentarze