1728

Nie wiem, jak w innych domach, ale u nas lodówka bywa źródłem informacji o świecie.

Na przykład: kiedy kładłam się spać wczoraj, to była jeszcze zwykła lodówka. Wisiało na niej kilka magnesików z zabawnymi napisami życzeniowymi (Mój Boże, jeśli nie mogę być szczupła, niech moi przyjaciele będą grubi!) lub prawdami o życiu (Kac nie jest od alkoholu, ale od wstawania), lista telefonów i adresów znajomych Zuzi, jakieś zdjęcie sprzed dwudziestu lat, liścik, który napisała do mnie nieletnia tzw. krzywusem, numer telefonu do dzielnicowego czy zalecenia lekarskie wprost od alergologa. A rano...
Rano wszystko się zmieniło.


Pojawiły się Komunikaty. Hasła Wywrotowe. Zwroty Zmieniające Życie.


PRZYWRÓĆCIE INTERNETY! - głosiło pierwsze.

Ogłaszam strajk - komunikowało następne.

FACEBOOKI

SERIALE

(Stało dalej).
A na koniec:

Witam!
Chciałabym zgłosić, że internety są do ..., a raczej w ogóle ich nie ma!
Chętnie wymienię je na stare.
Z poważaniem,
użytkownik internetów

Pozostała korespondencja została załączona na karteczce, przyczepionej do książki, którą nieopatrznie porzuciłam w kuchni. (Np. lista zakupów do poczynienia z obrazkową ilustracją dla debilnych matek).
Moje życie jest niezwykle barwne.
Tak.

Komentarze

  1. Fajnie:)
    Nie, u nas kuchnia jest użytkową częścią wspólną, żadnych naklejek, magnesów itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nie ma nikogo normalnego.
      Poczekaj, poszukam pod krzesełkiem.
      ...
      ...
      ...
      Nie, jednak nie.

      Usuń
  2. :) I bardzo dobrze, bardzo mi się podoba Twoja rodzina:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogliby nas obwozić od wioski do wioski i okazywać odpłatnie :D

      Usuń
  3. Chińskie przekleństwo mówi: "Obyś miał ciekawe życie". Naraziłaś się Chińczykom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że: obyś żył w ciekawych czasach. Swoją drogą... złośliwi jacyś ci Chińczycy.

      Usuń
  4. Masz rację! O północy to się spać powinno, a nie próbowac zabłysnąć w komciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matki małych dzieci zwolnione są z jakiejkolwiek przyzwoitości :)

      Usuń
    2. Nie kuś, nie kuś!....

      Usuń
    3. Zawsze, gdy zbierze Cię ochota, by zrobić coś od czapy, pomyśl, że Cię błogosławię!

      Usuń

Prześlij komentarz