1729

Wstaję ci ja rano, idę do kuchni, a tam...


Widać, że sesja w pełnym rozkwicie.
Tak, specjalnie kupiłam tę brzoskwinię. Właśnie z uwagi na czubek. Byłam pewna, że to będzie miało jakiś ciag dalszy. I nie pomyliłam się.
Limonka czeka na powrót Prezesa. Podczas jego nieobecneości nie wypiłam nawet kropli alkoholu i sądzę, że przyszedł czas, by rozprawić się znowy z mojito.



Update:
Naturalnie natychmiast skombinowałam kapelutek z papierka do muffinki. Udar słoneczny już brzoskwini nie grozi.

Komentarze

  1. Bożena uważa, że ten pomysł z mojito jest bardzo doskonały i musi go sprzedać swemu mężu.
    Brzoskwinka ma minę dokładnie jak Bożena dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się miewa dobre pomysły, niech Bożena korzysta. Naści :)

      Usuń
  2. A ja nie umiem zrobić dobrego mojito :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duuuuuużo rumu. Jak jest dużo rumu, to odwraca uwagę.

      Usuń
  3. No coś Ty, to można zrobić niedobre? Bożena uważa, że każde mojito jest dobre. Oprócz tego, ,które serwują w jednym barze przy plaży, ale jak się zamienia rum na wódkę i limonkę na cytrynę ... to to juz chyba inny drink jest, chociaż w karcie się upierają, że modżajto jak nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No można. Jak ktoś mi zrobi, jest ok. Jak sama - gryzie w język. Za dużo rumu czy czegoś za mało?
      Kiedyś kupiłam takie gotowe, trzeba było dodać tylko miętę, limonkę i lód. Było MEGA!

      Usuń
    2. W takiej sytuacji należy dolać rumu!
      :D

      Usuń
  4. Chcemy zdjęcie w kapelutku! :D
    Wiem, że książek masz na tony (zazdroszczę!), ale ciekawi mnie, czy masz kilka najulubieńszych? Jeśli tak, to chętnie bym taką listę zobaczyła. (Właśnie znowu zapomniałam się na merlin.pl i stąd to pytanie ;) )
    PpM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę uprzejmie, poniósł mnie później melanż. Zaraz umieszczę noteczkę.
      Listę też umieszczę, wszystko będzie nieambitne.

      Usuń
  5. Tej brzoskwini bym nie jadła...

    OdpowiedzUsuń
  6. daj przepis na drynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo: http://www.idrinki.eu/mojito_mohito/
      Ja kroję limonkę na kawałki ze skórką i zostawiam w szklance.

      Usuń

Prześlij komentarz