1744

Księgi sprawdzone - hipoteka wolna.

Fajnie, że tak się uzupełniamy. Prezes leci po kwestiach technicznych, ja po urzędowych. Nie było mi znowu tak łatwo, bo elektroniczne księgi wieczyste narzucają nowy numer, a my mamy stary. Ale od czego wrodzony intelekt. Znalazłam. Prezes tymczasem przestudiował wszelkie dostępne fora i mnóstwo literatury na temat systemu budownictwa. A potem zadzwoniliśmy jeszcze do naszego ulubionego fachowca, który wie WSZYSTKO. Opinie się pokrywają, co przyniosło ulgę.

Muszę jeszcze skoczyć do gminy, celem sprawdzenia planów zagospodarowania przestrzennego i do geodezji, żeby sprawdzić, czy dane z ksiąg wieczystych pokrywają się z planami geodezyjnymi. I, jeśli tak, przedstawić stosowną propozycję. Oraz czekać na jej akceptację. Bądź nie.

Ano - zobaczymy.

PS Państwo myślało, że gdy pójdę do pracy, to nie będę pisać. A tu niespodzianka. Coś całkowicie innego potrafi zaprzątnąć mnie bez reszty.

Komentarze

  1. jak kanadyjka to służę doświadczeniami własnemi.pacia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś już ogarnęłam mapy geodezyjne. Pochwal!

      Usuń
    2. Chwalę bo to niezly wyczyn dla laika!

      Usuń
    3. I pamietaj ze stan ksiegi sprawdza się jeszcze u notariusza w trakcie aktu

      Usuń
    4. Jasne, jasne, ale przynajmniej wiem, że dziś hipoteka wolna :)

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem waszego profesjonalizmu !

    OdpowiedzUsuń
  3. O, o, o podziwiam, trzymam kciuki!!! za pozytywny wynik negocjacji, i a co tam zazdroszczę, bo ach działkę upatrzyłam, projekcik domku wyszukałam, na podorędziu osobisty kształcony budowlaniec, ale metody finansowania brak, nadziei wszak nie tracę pozdrawiam iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj. W takie dni, jak dziś, bardzo tęsknię za Waszym wsparciem mentalnym.
      Ja - dla równowagi - potrzymam kciuki za Twoje źródła finansowania.

      Usuń

Prześlij komentarz