1520

Dzię dobry się z Państwem.

Obudzilam się, a tu nadal piątek! Cóż za magiczna właściwość tego wyjątkowego dnia! Rozciagliwy, jak z gumy. A i upłynął w dość przyzwoitych warunkach i do tego udało mi się dorwać wreszcie mojego szefa, co wydajnie wpłynęło na rozwiązanie spraw wszelkich, w dodatku skumulowanych.

Spotkanie popołudniowe, radośnie podsumowujące tydzień pracy, odbyliśmy w nowych apartamentach, uprzejmie nie wyraziwszy aprobaty dla chęci wprowadzenia nowej świeckiej tradycji, by częściej tam bywać. Sila nas, a prywatna salka konferencyjna naszego kapitana niewielka, co zaowocowało ciepłą atmosferą, bo wszyscy się przytulali. Większość nawet na stojąco, bo krzeseł jedynie dziesięć. Panowie dopuścili do nich panie, szeroko to komentując. Np.:
- A od okien piździ.
Piździenie uszczelniliśmy jednym z większych kolegów. Jednak na dłuższą metę nie możemy go tam trzymać. Przynajmniej ja nie mam sumienia. W dodatku niebawem atmosfera jeszcze się zagęści, gdyż przewidująco dokonałam zawłaszczenia tej sali na potrzeby biblioteki. Gdy dostawimy regały na książki, kolega uszczelniający będzie dyndał z sufitu.

Ludzkość wymruczała aprobatę, gdy szef sprzedał informację o księgozbiorze oraz moich staraniach, by zapewnić im narzędzia pracy w postaci komputera, skanera czy zwykłej, banalnej kserokopiarki. Już widzę te komitety kolejkowe - każdy będzie chciał posiedzieć w miłej, cichej atmosferze z dostępem do ekspresu. Lub i nawet w parach mieszanych. Postanowiłam rozpowszechnić w fabryce mój numer ROR. Być może będę nawet wystawiała godzinki w bibliotece na Allegro. W postaci, ma się rozumieć, licytacji. Albowiem to ja MAM KLUCZE! (Tu przeciągający się chichot).

A tymczasem piątek, wino i śpiew. Za Jaśkiem polecam serdecznie.

Komentarze

  1. Swoją drogą Zborowski "tańczący" Happy to ta sama kategoria, co smojebka Manna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komuś się udało ich do tego namówić :)

      Usuń
    2. Manna - red. Nogaś. A kto Zborowskiego to nie wiem.
      (Nogasiowi dałabym się namówieć na wiele :))

      Usuń
    3. Podejrzana jest córka, którą sobie na własnej piersi uhodował ;)

      Usuń

Prześlij komentarz