1815

Ojciec Wwwirgiliusz wykazał się czujnością iście zajęczą i zasygnalizował, że notka nr 1815 powinna być szczególna.
Proszę bardzo.

Od dłuższego czasu mam kilka pomysłów na koszulki z nadrukami. Dziś pragnę Państwu przedstawić dwie wizualizacje tej samej myśli przewodniej. Od razu zaznaczam, że po głowie chodzi mi też hardcore, lecz istnieje obawa, że byłabym jedyną wciśniętą w taki T-shirt. Więc może nie warto.
Uwaga.
Wersja nr 1 (poważna - na koszulki szare):


Wersja nr 2 (frywolna):


Jakieś pomysły? Wskazówki? Marzę o obnoszeniu się z moim feminizmem!

Komentarze

  1. Poproszę wersję nr 2, ładnie eksponuje wydech ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był właśnie zamysł. Autorem projektu numer 2 jest Oisaj. Oklasky.

      Usuń
  2. Propononuję przerobienie projektu nr 1 na kapelusz;-) Postuluję też, by moją czujność porównać do ważki. Ojciec w. wykazał się czujnością ważki. Tak na przyszłość ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. wersja 2 bardziej ! taka waterloowska jest po prostu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni łoterlowska jest ta, którą skrzętnie ukrywam.

      Usuń
  4. Ja jestem blondynką i podejrzewam, ze w koszulce betonowej wyglądałabym jak pustak.
    A wolę wyglądać jak osobnik Feminis Vitalis.
    Feminis sapiens jest jeszcze łądne.
    A dla kotek Felis feministica.
    Tantiemy prosz odprowadzać na moje konto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jakie były intencje Ojca Wwwirgiliusza, to wie tylko on sam (choć może uchyli rąbka tajemnicy). Ale sądzę, że upadek Napoleona jest wystarczającym usprawiedliwieniem dla traktowania szczególnie notki 1815. Zwłaszcza przez kogoś, kto się podpisuje jako Łoterloo :D

      Usuń
    2. o ja niedouk i tępota wtórna i durna:))))))

      Usuń
    3. Nie przejmuj się, też o tym nie myślałam.

      Usuń
  6. Powiem Ci, że kusisz mnie strasznie tą różową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdanie jest tak rozkosznie dwuznaczne, że nie ma opcji, bym się powstrzymała!
      Ekhm, ekhm.
      Pytanie: ale wyobraźnia Ci eksplodowała czy pragniesz wciągnąć na człowieka brodatego?!
      :D

      Usuń
    2. Na brodatego, dwuznaczność wzrośnie jeszcze bardziej :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Z vaszki, upadku Napoleona czy brodatego w różu?

      Usuń
    2. We śnie z brodatego śmiać się - swędząca wysypka dopadnie cię niespodziewanie!

      Usuń

Prześlij komentarz