Powtórka z rozrywki

Donoszę uprzejmie, że mam deja vu. A właściwie będę miała jutro ok. 11.00.
Zainteresowanych odsyłam do cyklu wypowiedzi odautorskich, z których pierwsza znajduje się TU.

Tym razem postanowiłam zażądać zapłaty za okazywanie światu moich najlepszych stron.
Tym razem może być zabawniej, bo powiadomiona została zaprzyjaźniona służba zdrowia, która natychmiast uznała, że nie przepuści takiej okazji i zamierza przybyć silną grupą.
OSKŁADKUJĘ WSZYSTKICH!!!
A potem pojadę za te pieniądze na miesiąc na Dominikanę.
Szykujcie kółko dmuchane do wykorzystania:
- po pierwsze primo w wersji poddupnej do siedzenia,
- po drugie pirmo na Dominikanie – do unoszenia się na krystalicznych wodach tego, co tam jest płynne (zawsze byłam słaba z geografii, nie mylić z ortografią).

Złośliwie zacieram rączki – ten chirurg jeszcze mnie nie zna. Zderzenie z rzeczywistością może otworzyć mu oczy na alternatywną rzeczywistość. HA!

Komentarze