16 czerwca 2015

2094

Szykujo sie.


18 komentarzy:

  1. Ech i Ty, Brutusie, straszysz mnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Służę, do nóżek padam.

      Usuń
    2. :) Nie padaj, nie padaj, chyba, że nucisz "padam, padam, padam" to z pewnej piosenki... Serdeczności!

      Usuń
  3. O Qrna, czadersko i powiem Ci ,zazdroszczę, podziwiam, szacun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już za chwileczkę, już za momencik :)

      Usuń
  4. Parapetówka będzie
    Franczeska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osiemdziesiąt. Tak wyliczyłam na szybko.

      Usuń
  5. ohoho, ja tu troche spózniona, bo widze ze wyrok zapadl! 30 lat powiadasz, bez prawa laski... Ale za to jaka cela wypasiona bedzie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, przypomnial mi sie kawal. Kolezanka mowi do kolezanki:
    -Wiesz, od wczoraj to my z Jasiem jestesmy polaczeni jak dwie polowki pomaranczy, razem na dobre i na zle...
    -Wzieliscie slub???!!!
    -Eeee... Nie, tylko wzielismy wspolnie kredyt na mieszkanie...

    Wiec niniejszym: wszystkiego najlepszego na nowej drodze zycia!

    To bylam ja, A. G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nawet zaczęliśmy z Prezesę rozmawiać o ślubie?
      Trzeba będzie uregulować sprawy spadkowe...

      Usuń
    2. A polisę na życie mają? Może ślub nie będzie potrzebny.
      Franczeska

      Usuń
    3. No to bierzcie tego sluba, macie w koncu kumulacje, nie? Do kazdego zakupionego przed wakacjami domu slub gratis. Czy jakos tak. Taniej wam wyjdzie, zaprosicie gosci to i parapetowke sie odwali za jednym razem. I koniecznie fotki prosze. Posiadlosci oraz szczesliwych wlascicieli. To bylam znowu ja, Anonimowy Gall

      Usuń
    4. Franczeska: Polisę ma tylko Prezes, bo mu bank kazał. Ja nie wierzę w produkty finansowe.

      Anonimowa Galla: Ślub sobie wymyśliliśmy na dwudziestolecie. Akuracik ładna, okrągła rocznica, c'nie?

      Usuń