1114

Przerwa na reklamę.

Kto widzi zmianę, ręka do góry. Palec, rozumicie, pod budkę.
Kto nie widzi, się patrzy na prawo. Teraz widzi?
Czad, co? No nie będzie onet pluł nam w twarz, świnia jedna.

Do Was mówię - Wy, którzy marzycie, żeby... na usta mi się ciśnie słowo obelżywe, ale nie... odejść z serwisu blog.pl i zabrać dorobek swego życia. Wy, których onet uciska, teraz możecie powstać, głowę, tego, wysoko i wypiąć, co tam kto ma. Do Was także kieruję te słowa - Wy, którzy, łzami skropiwszy rzewnymi, porzuciliście ojcowiznę oraz krowę i ruszyliście ku światłu. Wracać, majątek jest Wasz i nikomu nic do tego. Potrzebujecie jeno kluczyka.
Proście, a będzie Wam dane, jak mawia Pismo.
Uprasza się doceniać trud twórców.
Kto ma konto na fejsie, klika sobie TU, a kto nie ma lub korzystać z niego nie chce, ten pisze TU. Link drugi nie prowadzi bezpośrednio (wstawić małpę), żeby człowieka nie zaspamowało, tak?

Niestety komcie nie przeszły, wybaczcie więc Wy, którzy komcialiście i przepadło. Jak się kto na wordpress przenosi, to komcie też z nim pójdą.

To dobranoc. Dajcie spokój, prawie pierwsza. Czy ja jakiś nietoperz jestem, czy co?

Komentarze

  1. no nie sposób nie zauważyć, jak człowiekowi czytnik rss zalewa setkami notek :)

    Czy teraz mam pokomciować ponownie? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. 1114 razy. Powodzenia ;)

      Usuń
    2. Nie oszukuj. Dobrze wiemy, że pierwszy tysiąc był naciągany jak modelujące gacie ;D

      Usuń
    3. Było sobie podpiąć RSS-a do nowego bloga, po co komu opuszczony :P

      Usuń
    4. Aaaaa, już załapałem. Trochę śpię :>

      Usuń
    5. Martu: Każdy orze, jak może. I tak gracie, jakie macie gacie.

      Wojtek: O której się położyłeś?

      Usuń
  2. Zrobilam jak kazali:) Czekam.Jesli to sie uda,to trzeba bedzie zorganizowac koronacje I Hakera RP:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie masz co liczyć na przeniesienie komentarzy. Ale... zachowaj się egocentrycznie. Jak ja ;)

      Usuń
    2. Ależ masz co liczyć! :) Po prostu Blogger.com zmieniło format swoich plików i NA RAZIE nie powstało narzędzie które by te komentarze importowało. Ale zapewniam że jest to możliwe. Na razie tylko na WordPressie, prędzej czy później także na Bloggerze.

      Usuń
    3. Wojtek: A to będziemy gryźć pazury. Pilnuj, abyśmy nie zgryzły do kości :)

      Usuń
  3. Ale,że co i jak? Można przenieść starego na nowy?

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie też się da? Bo ja też chcę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz przenieść archiwum z serwisu blog.pl, zwróć się pod adres, który podlinkowałam w notce.

      Usuń
  5. Zwróciłam się, oczekuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz