2384

Państwo pozwolą...

TRÓJKOT
i...

CZIPSY
Jestem wyczerpana.

Morgan (Freeman) jest rezydentem tymczasowym moich rodziców. Bardzo intensywnie szukaliśmy dla niego domu, ale się nie udało. Klamka zapadła - zwrot do schroniska. W połowie drogi pies położył mi łapki na udzie i spojrzał w oczy. A w tych oczach było wszystko. Po prostu rozpłakałam się, wrzuciłam kierunkowskaz i zjechałam prosto do domu. Zostawiłam psa w samochodzie, wpadłam do gabinetu prezesa z tuszem rozmazanym malowniczo po całej twarzy i wysmarkałam:
- Ty go odwieź, ja nie dam rady.

No.
To mamy czipsy.
Koty są zainteresowane. Ale kara na pewno nastąpi.

PS Kiedy usłyszeliśmy podjeżdżający samochód Zuzi, Prezes nagle musiał coś zrobić w kotłowni. I zostawił mnie samą. A ona weszła, popatrzyła i powiedziała:
- Żeby mi tylko nikt nie mówił do niego Murzyn.
No, ale fakt. Jaka miałaby być? Przecież to MOJE dziecko.

Komentarze

  1. Wasza Rodzina imponuje i inspiruje, a Morgan, kurna, no czarnego zwierza brakowało ewidemą!!! Loooove!

    OdpowiedzUsuń
  2. Matulo kochana! Powinszować córci. Samo złoto! To teraz już tylko wino! Duuuzo wina! Ale będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Siły dobra równa sile zla.
    A Wasza liczba to 3 i teraz jest w końcu komplet... :)
    ...ja wiedziałam, że tak będzie :)
    Cudni jesteście...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie rozważasz tego na osi koty - psy. Znaczy: tych sił ;)

      Usuń
  4. Muszę się dopsić. Jeszcze miesiąc temu żyły z nami czipsy. Teraz dwapsy. No jak to brzmi?

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się dopsić. Jeszcze miesiąc temu żyły z nami czipsy. Teraz dwapsy. No jak to brzmi?

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 ludzie, 3 koty - to i 3 psy, pasuje!
    Fajny ten Morgan, mataki powazny wyraz twarzy. Badawcze spojrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy w domu? :D Cudowni jesteście, wiecie o tym prawda? :) Rano przeczytałam i od razu dobry dzień. Dzień dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry z opóźnieniem. Miło mi, że mogłam ustawić Ci dzień w stronę słońca :)

      Usuń
  8. Pani Joanno, kocham Panią. Wszystko!!! (Puci, puci...)
    ida27

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio się spłaczę przy każdym Twoim poście. Ale to łzy wzruszenia są :-)
    Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nastąpiła równowaga : 3x ludz, 3x kot, 3x pies ! :-))))))) tylko na łóżku coraz mniej miejsca :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brak mi słów, wzruszyłam się.Jesteście po prostu LUDŹMI.Szacunek !

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj :))) Udało się gówniarzowi jak szóstka w lotku 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  13. po prostu: <3.
    bo nie wiem, co można by mądrego napisać.

    /h.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe czy go na kanapę wpuszczą???(Aśka)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteście cudowni. Kolejny raz poleciały łzy wzruszenia <3
    Agnieszka Ł.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zatklo mnie, ale od poczatku wiedzialam, ze wrocisz z Psinka do domu a Prezes kazda Twoja decyzje zaakceptuje, ze o Zuzi nie wspomne. Cudna z Was rodzina, ale to juz na pewno wiecie. Sciskam Was wszystkich w pasiku. Teresa

    OdpowiedzUsuń
  17. Los Wam to wynagrodzi! Mocno przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteście wielcy !!!
    Cudownie jest mieć wiele zwierząt pod warunkiem że nie chorują, nakarmić zawsze się da taką gromadkę. Sama chętnie bym przygarnęła jeszcze jednego ciapulka, ale obecnie sprawą najważniejszą jest operacja ( za tydzień )ratująca bernisia przed kalectwem. Mecenas twierdzi że na postnym żurze też da się przetrwać, bo na nic więcej nie starczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W razie czego dzwońcie i wpraszajcie się na obiad. Do domu też Wam coś zapakuję.

      Usuń
  19. A Murzyn to niby obraźliwe? Cóż za brak tolerancji w tym rasistowskim narodzie! Murzyn to też człowiek i nazywanie go Afroczymśtam jest doprawdy obraźliwe moi państwo. Trzeba tolerować Murzyna bez ukrywania faktu, że jest Murzynem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, o co Ci chodzi. Po prostu imię Murzyn nam się nie podoba. Nie dorabiałabym do tego teorii spiskowych.

      Usuń
  20. Łzy mi poleciały. Ze wzruszu totalnego.
    Jesteście cudniiiiii!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz