1094

Drogie i Szanowne Państwo!

Macierzyństwo bez lukru ogłosiło konkurs na recenzję tomu drugiego. Wszelkie szczegóły można przeczytać TU (klik). Lawinę nagród posiadłyśmy i planujemy oddać w dobre ręce. Pooglądajcie sobie zdjęcia!

Zapraszam wszystkich. Mogą być także krewni-i-znajomi Królika (czyt. nie krzywdzimy rodzin autorek). W dodatku nie oceniamy tego my z Chudą, więc nie ma mowy o żadnym kumoterstwie. Jury nas zaszczyciło bardzo dostojne, mniam, mniam.

Można pisać na swoich blogach. Wtedy zyskuje się dodatkowo, o czym pisze Chuda, promocję na blogu MbL. A jak ktoś nie chce, to może nam wysłać mailem. A my to wyślemy do Jury (bynajmniej nie krakowsko-częstochowskiej). Taki ładny adresik sobie zmontowałyśmy. Specjalny - bezlukrowy (instytucja jesteśmy, a co!).

No! To literaci do piór. Na barykady! Na chwałę i pożytek. Ament.

Komentarze

  1. jak nie będzie kumoterstwa to nie wystartuję. nie dlatego że nie czytałam:) pać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałaś?
      Człowiek książki pisze, a oni nie czytają.
      Przez godzinę się do Ciebie nie odzywam.

      Usuń
  2. Amen. ps. kupiłam płaszczyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne nagrody ale przecież o swoich działach mam jak najgorsze mniemanie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o dziEłach mam oczywiście;P

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja, przez Was musiałam zaśmiecać internet nowym kontem , a login i hasło pewnie zapomnę za tydzień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Internet może tego nie znieść.

      Wyślij mi mailem login i hasło, odeślę ci w razie potrzeby. (Z takiego konta, z którego stale korzystasz - piszę z uwagi na komentarz martuuhy pod poprzednim postem).

      PS Jak to czasem wysyłam mail do siebie. A potem po prostu grzebię w archiwum. Aha - możesz mi też wysłać PIN do karty i samą kartę. A jeśli nie chce ci się iść na pocztę, to daj login i hasło do obsługi internetowej. Dam se radę.

      Usuń
    2. wiesz, ze o tym pomyślałam? żeby wam wysłać hasło :) a z moim kontem co byś zrobiła? niedługo taaaki kredyt je obciąży, ze zanim mi wypłatę przeleją to już jej prawie nie będzie. ;(

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Zwyczajnie będę czyhać na moment pomiędzy wpływem a wypływem. Ja mam czas i cierpliwa jestem ;)

      Usuń

Prześlij komentarz