Powtórka z rozrywki

Znów wyjazd, znów impreza. Można by zacząć podejrzewać, że nic innego tu nie robimy, tylko pijamy wyskokowe.
Otóż nic z tych rzeczy.
O imprezie wiedziałam od dawna, nawet sporządzałam listę moich kontrahentów/klientów, których wypada zaprosić. Organizacją zajmował się ktoś inny. W piątek ten ktoś mi powiedział, że koniecznie muszę być obecna. Tu: irytacja.
No i jadę. Przed chwilą udało mi się zrobić oko, więc nie jest tak źle. Ponoć ktoś poszedł wreszcie po rozum do głowy i zatrudnił jakiś kabaret, co daje szansę minimalnego odpoczynku psychicznego.

Odebrałam auto z warsztatu. Bez kozery powiem: pińcet!
Szlag by to…

OGŁOSZENIE PARAFIALNE

Od poniedziałku urlop. Jako matka dziecka w wieku szkolnym, zgodnie z zapisami kodeksu pracy, priorytetowo wybieram urlop w okresie wakacyjnym.
Wakacje w tym roku przypadają w listopadzie.
Jakby kto nie wiedział.

Komentarze