11 sierpnia 2015

2118

Dzisiejszą notkę sponsoruje piętnaście lat pożycia. Normalnie prawie jak




Mój Boże...
Kiedyś byłam taka piękna i młoda!
I goła.
Włosów siwych nie miałam ani cellulitu.
Ani doświadczenia.
I tak łatwo mnie było zranić.

A teraz?!
Teraz jestem stara i gruba.

Na większość rzeczy mam wyjebane.
Wytrzymałam 15 lat z jednym facetem i to w tym samym lokalu. Chyba się nawet pobierzemy.
Dziecko mi się udało wychować na dobrego, wrażliwego, mądrego człowieka.
Jestem ironiczna, sarkastyczna, zaradna i cholernie inteligentna.
Umiem zrobić takie rzeczy, że normalnie nie ogarniam.
Nie boję się wyzwań - uwielbiam je, bo potem mam satysfakcję, że wszyscy mogą mi naskoczyć.
Mieszkam sobie w zielonym domku, a w jego papierach widnieje moje nazwisko.
Jeśli chcę, przysposabiam dowolne zwierzę i umiem być za nie odpowiedzialna.

O, kurde! Teraz jest lepiej!!!

No to wszystkiego dobrego z okazji piętnastolecia dla nas, progenitury, protoplastów, wychowanków wszelakiej maści i konstrukcji genowej oraz tych, którzy mają ochotę. Co im będę żałować.

52 komentarze:

  1. WOW - no to nawet dobrze się zeszło :)
    GRATULACJE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam się dobrze zeszło? Wygląda, że całkiem :)

      Usuń
  2. Na wojnę zawsze gotowa ... Na pokój teź - gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, na pokój. Na cztery pokoje plus salon!

      Usuń
    2. I taras...... Zaraz, zaraz z zoo całym.

      Usuń
    3. ZOO rwie się do wyjścia, więc może niebawem już nie ;)

      Usuń
  3. Nooo! Gratulacje i serdeczności. Żeby tak dalej i coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś będziemy pewnie mieć wnuki. Znaczy ja. Ale się z nim podzielę, bo skoro się wszystkim tyle lat dzielę, to już chyba z nawyku ;)

      Usuń
  4. Samo dobro :) Gratulacje dla Ciebie i dla Was (tych bez futra i tych w futrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę dziegciu się czasem pojawia, spoko, spoko.

      Usuń
  5. Uwielbiam Cię*
    Najlepszego dla Waszego związku!

    OdpowiedzUsuń
  6. NIE!!!! CO TY!!!!! A my jutro 15 lat. Jacie!
    Czy w zeszłym roku nie zareagowałam podobnie?!

    No to dalszych 150!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. No ależ gratulacje ogromne !! M. M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulaje :) Pewnie, że jest lepiej. I coraz lepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie żałuję, gratuluję :) buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. No to pije poranna kawe za dalsze 15, a nawet 15x15. Oby wam sie!

    OdpowiedzUsuń
  11. no to gratulacje, sto lat, uściski, serdeczności i jeszcze raz gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!
    Chciałam Wam życzyć kolejnych 15x15, ale szybko policzyłam na paluszkach i zmieniłam zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głos rozsądku się odezwał wreszcie :)

      Usuń
  13. gratulacje :) wasze zdrowie opije moze i juz w weekend jak mi pozwola znow pic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pij cichaczem bez pozwolenia - zakazane smakuje lepiej.

      Usuń
  14. Najlepsieniejszego !
    Ale sto lat to nie życzę, bo nie wiem, czy chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego Rocznicowego normalnie no!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiad mi dopiero dziś ugotował. Ale za to dobry :)

      Usuń
    2. Na dobre warto poczekac.

      Usuń
  16. Piękny prezent na 15 sobie zrobiliście, aż strach się bać, co wymyślicie na 50:)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy bardzo podstępni, ja kreatywna, a on miłujący - aż się boję, co z tego wyniknie, macie rację

      Usuń
  17. No to męczcie się dalej ze sobą, jak Wam tak dobrze. Pisz kochana o sobie, fajnie to robisz.
    O tych kotach może już starczy, mam przesyt zwierzaków na necie.
    Chyba Ci fajnie tam na tym pustkowiu z tym jednym od 15 lat ..... i o tym pisz- a koty niech tam sobie biegają swoimi ścieżkami. Ściskam mocno____Zośka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu - ja piszę o swoim życiu, a w nim przecież i dziecko, i mężczyzna, i koty, i dom, i inni ludzie. A także różne przemyślenia. I wkurwy nawet! Damy razem radę :)

      Usuń
  18. Ja proszę o kotach stale i wciąż. Gratuluję takiego fajnego związku. Wam to nawet małżeństwo nie zaszkodzi. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie w dodatku nic nie zmieni. Prócz kwestii spadkowych, ma się rozumieć.

      Usuń
  19. Ten ślub to proponuje w przyszłym roku, w tym juz w końcu nazwisko zmienialas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślub nie jest zintegrowany ze zmianą nazwiska :)

      Usuń
  20. Przyłączam się do gratulacji :-))

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja gratuluje z calego serducha!!

    OdpowiedzUsuń