1215

No po prostu choruję obecnie na Zespół Odrzucania Od Komputera. Nie wiem, nie rozumiem, jeszcze mi się nie zdarzyło. Faktem jest, że jak spojrzę na klawiaturę, to mam odruch wymiotny.
Jednak nic nie może przecież wiecznie trwać. Przez pacię upomnianam, to wracam. Może się rozkręcę, wszak muszę, góra zaległości mi urosła. Obrzydlistwo.

Dziś, Proszę Państwa, w roli głównej Dzik.

Dziecię moje chrzestne w czerwcu ukończyło szczęśliwie latka dwa i odblokowało sobie gadanie. Jak to w takich sytuacjach bywa - popadło z jednej skrajności w drugą. Mianowicie gęba mu się nie zamyka nawet na sekundę. Dzięki temu odkrywamy coraz to nowe złoża jego elokwencji.
Jest również koszmarnym potworem i daje popalić. W związku z powyższym zdesperowana matka uciekła się do narzędzi rodem z sali tortur i grozi rozwydrzeńcowi deską kuchenną drewnianą. Ostatnie osiągnięcie:

Matka Rozwydrzeńca: Jeśli natychmiast nie przestaniesz, to idę po deskę!
Rozwydrzeniec: Mamucia... Na deskę jestem uciulony!

Komentarze

  1. No przecież,że sama potworzasta słodycz z Dzika :)))

    Czekam na relację z wielu frontów, rozkręcaj się ,rozkręcaj :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już za chwileczkę, już za momencik
      Piątek z Pankracym zacznie się kręcić...

      Usuń
  2. Świetnie, doczekałam się :). Dzik jest dziki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś mym nowym (poniekąd) nabytkiem i od początku przejawiasz bardzo cenną cechę ;)

      Usuń
  3. skoro wiem, że wszystko w porządku to nie nalegam. zrób sobie wakacje, na zdrowie. tylko daj znać jak tam studentka sobie radzi. buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namiętnie sprzątam, a o 16 mam spotkanie. Potem ogłoszę koniec wakacji ;)

      Usuń
  4. O,właśnie, dobrze Pacia mówi.

    (my na etapie poszukiwania stancji,OMG! )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E, tam, dobrze mówi. Co ona tam może wiedzieć, wózkowa jedna hehehe.

      Usuń
    2. za to o dzikach ona wie

      Usuń
    3. Dora, w jakim mieście?

      Usuń
    4. Pacia: Wielkie mi mecyje. Dzik już nie jest dziki i mieszka w ogródku. O!

      Usuń
  5. Słodziutki Dzikulek, cium cium :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz