2 grudnia 2014

1997

To teraz, kiedy wszyscy już się przewalili wielkim pędem, wchodzę ja. HA! Alem sprytna i przebiegła! Odczekałam, pomilczałam, w niepewności potrzymałam, dałam szansę pomyśleć, że się wypięłam albo i też zobojętniałam, tudzież uprawiam mamtowdupizm.
A właśnie, że nie!!!
Chitra chciałam być. I jestem.
Idę do rzeczy.

Kochani! Jak co roku o tej porze jest Robótka do zrobienia!


Zwieramy szyki, wyciągamy zaskórniaki, wydajemy je, bo zaskórniaki są jak zaskórniki - nie wypada hodować. Każdy wydaje, ile może. Jeśli stać Was na drobiazgi dla dzieciaków z Niegowa, to pakujcie je ozdobnie. Jeśli krucho - kupcie choć kartki i wyślijcie hurtem. Albo jeszcze lepiej - zróbcie! Dzieciaki-Niegowiaki uwielbiają takie kartki, które ktoś wyciął troszkę krzywo i sam, tymy ręcamy, pokolorował oraz dołączył życzenia. Pamiętajcie, żeby życzyć, bo oni tam czekają na ciepłe słowa i życzliwe myśli. A ma im kto przeczytać.

Mianowicie, widzicie, w dzisiejszej dobie nie życzyć Dzieciakom-Niegowiakom na święta to jest prawdziwa sromota, żeby nie powiedzieć grubiaństwo. Tedy łapta za ołówki, ślińta i ślijta.

Wszelkie szczegóły oferuje Państwu Specjalna Strona Robótkowa, w tym roku świeża i nowa, fejsbuczek ze swym iwentem oraz tfurce, czyli Kaczucha i Bebe (obecnie w pakiecie, cium, cium, cium) z szalonym fermentem. Brać, wybierać, nie narzekać, nie marudzić, nie przegapić, żeby potem w maju głupio nie było, bo ja wszystkich odpytam i poślę do oślej.
Tom się nagadała.
NO!
Do roboty. To znaczy... DO ROBÓTKI!!!

14 komentarzy:

  1. Nawet mi przez mysl nie mignelo... Przeciez wiem, zes miszczyni marketingu! Koperty sprawdz przed zaklejeniem, bo Czeslaw sprawia wrazenie, ze tak jak Biskwit, lubi sie schowac! :) Ukoch od Woznej i Podwoznej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiziałby cały Niegów na śmierć ;)

      Usuń
  2. Heh, no wiesz, ja tam wolałam być najpierwsiejsza w sensie własnego wykonawstwa twórczego,żeby nie było,że nie zdążę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ktoś koordynuje ile paczek idzie do kogo (żeby ktoś nie został bez), czy słać tak na żywioł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiej potrzeby - jeszcze się nie zdarzyło, żeby ktoś się ostał golcem :)

      Usuń
  4. Wszystkiego dowiesz się klikając w obrazek Robótki,w komentarzach dziewczyny piszą preferencje podopiecznych jak ktoś chce wysłać coś więcej niż kartkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoterlo wybacz ,że się wtrąciłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, a ja dzisiaj właśnie wykonywałam kartki i tak czytam "kartki, które ktoś wyciął troszkę krzywo"... i aż się odwróciłam, czy mi tu kto przez ramię nie zagląda ;) Także kartki już się prawie wyprodukowały, życzenia jak najbardziej też, a i drobne prezenciki się znajdą. Polecam innym takie robótki, bo to naprawdę sprawia tyyyyle frajdy! Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsza z Paulą jest Robótka
      niż utonąć całkiem w smutkach :)

      Usuń
  7. Anonimowa ma dwie lewe ręce, Ale duplo dla Ewki kupić umi a i Jej Wysokość karteczkę wyprodukuje. Cudna akcja:-D

    OdpowiedzUsuń