Dyskusje z Archiwum X

Osoby:
prezesowa
jeden z podległych prezesowej kierowników

Czas akcji:
11.00

Miejsce akcji:
internetowy komunikator służbowy

prezesowa: Witam pana.
kierownik: WItam panią kierownik! Co mógłbym dla pani zrobić?
prezesowa: Piszę do pana, żeby się upewnić w pewnej sprawie.
kierownik: Służę.
prezesowa: Panie Tomku, pan będzie uprzejmy mi powiedzieć: czy ja tu jeszcze pracuję? Odnoszę wrażenie, że pan coś wie, czego ja nie wiem.
kierownik:
prezesowa: Otóż cała korespondencja z pana działu kierowana jest imiennie do moich pracowników. Z pominięciem mnie. Czuję się wyautowana. Siedzę sobie w moim pokoiku, samotna i cicha, i nie wiem, co się dzieje. Jestem do wywalenia?
kierownik: Ależ skąd, pani kierownik! Ja się poprawię.
prezesowa: Z góry panu dziękuję. Idę się upić ze szczęścia, że to jednak nie to.

Komentarze