2026



Jestem z siebie dumna. Weszłam do sali, usiadłam, strzeliłam focie, podłączyłam się do WiFi i wrzuciłam na fejsa. Dojrzewam!

***

- Strasznie mi żal altówki.
- Dlaczego?
- Pięknie grała i w dodatku śliczna dziewczyna.
- O której my rozmawiamy?
- O altówce.
- A która to była?
- Jak to "która"? Druga grała na skrzypcach! Ta starsza, w okularach.
- To była altówka.
- Oczadziałeś? Skończyłeś szkołę muzyczną, bo się ciebie pozbyli, żebyś nie kaził powietrza?! Mówiłeś mi tylko, że wywalili cię z chóru!!!
- No, dobra, masz rację. Ale fakt, że pięknie grała i jest ładna to powód do żałowania?
- Zauważyłeś, że nazywa się Sandra Kałuża?
- Widać rodzice chcieli uczynić jej życie atrakcyjnym. Żeby nie miała kompleksów z powodu nazwiska.

***

- Poza tym altówka sypia z pierwszymi skrzypcami.
- Słuchaj... My byliśmy na tym samym koncercie?!
- Mężczyźni są ślepi.
- Być może. W sumie to w takiej orkiestrze trudno zrobić karierę.
- Ona z nim sypia z miłości.
- Przerażasz mnie.

***

Z innej beczki.

- Kochasz tego kota, co? - powiedziałam, obserwując Prezesa nieustannie tulącego Cześka do łona.
- A, bo on taki fajny się okazał*. Żeby tylko gadał mniej.
- To pikuś. Ale czy Karol już wie?!


Zagadka na dziś.
Za pomocą czego biały wypierd umalował się na fioletowo?


* Ja zakochuję się od razu, dzięki czemu w ogóle funkcjonujemy. Prezes dojrzewa do uczuć. Drugiego dnia pobytu zapytałam czy nie uważa, że Czesio milusi, a on odpowiedział, że jeszcze się nie oswoił. No to mu Klakson pomógł. A właściwie... załatwił. Ale co racja, to racja. Kupił sobie wszystkich, mały gnojek. Przepraszam za słowo "mały".

Komentarze

  1. Wiem za pomocą czego biały wypierd umalował się na niebiesko. Smerfetka kurde.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuuuu... Ale z drugiej strony - musi być jej pięknie w niebieskim :)

      Usuń
    2. Matka byłą zdania, że tapicerce jest mniej pięknie w niebieskim ;)

      Usuń
    3. To sprawa rozwiązana. Zresztą... komu potrzebna tapicerka!

      Usuń
  2. Kiedy mnie tam w końcu zabierzesz?
    (Szczucie altowiolistką! To jest niegodne!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób rezerwację na dowolnie wybrany termin i prześlij mi link. Jako gospodyni - stawiam!

      Usuń
  3. na fioletwo? z odleglych mroków mej wczesnej mlodosci pamietam, ze kobiety uzywaly do tego kalki do maszyny do pisania (jako tansza opcja dla tej slawnej plukanki do wlosów). Ponadto mysmy akurat mieli w miasteczku fabryke papieru, i co bardziej obrotne niewiasty wynosily barwniki do toaletowego. (Tak, byl kolorowy papier, choc nie dla psa kielbasa oczywiscie, i szedl na eksport).
    Ale podejrzewam, ze bialy wypierd uzyl raczej czegos innego.. jagód teraz nie ma, to moze cien do powiek chcial zezrec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użył torebki herbaty o jakimś tam smaku. I zrobił jej jesień średniowiecza.

      Usuń
  4. Pafnucy był lepszy - raz wytarzał się w sadzy i zmienił kolor z białego na czarny, a drugim razem zrzucił patelnię pełną tłuszczu i się w tym powycierał.
    Wiecie jak ciężko sprać sadzę albo tłuszcz z CAŁEGO mieszkania?!
    PpM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczę Cię - wiemy. Spieraliśmy z dwóch kotów butelkę nafty...
      Z dwóch Bardzo Dużych Kotów.

      Usuń

Prześlij komentarz