2 kwietnia 2016

2274

Hapi berzdej tu mi.

W ramach prezentu zrobiłam sobie ławkę.


Ugotowałam zupę, zrobiłam pranie, pozmywałam i jestem bardzo zadowolona. Zuzia ma infekcję z atrakcjami w postaci skoków temperatury do 40 stopni, więc odmówiłam wszystko, co chciało być na dziś umówione i usiłuję co rusz przekonać ją, by coś wypiła lub zjadła. Czasem (nieprzesadnie często) mi się udaje.

Lesiek założył dziurę w płocie, uciekł do sąsiadów, wyjadł wszystko kurom, a potem udał się do szopki, ukradł suchy chleb i uciekł. Sąsiedzi odnieśli się do tego ze zrozumieniem.
Jest tak pięknie, że nie życzę sobie niczego więcej. Abyśmy tylko zdrowi byli.

19 komentarzy:

  1. Ja chcę ci kupić tylko chwilowo mam deficyt kasy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego! Niech Ci dobrze będzie zawsze i wszędzie :-) Też Joanna kwietniowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uściski urodzinowe, Aśka. Niech Ci się wiedzie i mlekiem płynie :*
    Bardzo lubię tu wchodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat, sto lat! W zdrowiu i szczęściu! Ja też uwielbiam Cię czytac. Chyba się wezmę za archiwum bo na bieżąco czytam od Twojego z córcią występu telewizyjnego. Urzekła mnie Twoja odpowiedź "nie ma takiej potrzeby" na propozycję wspólnego zdjęcia z prowadzącymi ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli kiedy bo nie śledzę szczegółowo -a zacznę ☺

      Usuń
  5. Ach jaki piękny ten prezent! To życzę Ci jak najwięcej słonecznych dni i zdrowia.
    Bardzo bardzo lubię do Ciebie zagladac.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent, a raczej dodatek do prezentu, którym na lata będzie dom w takim urokliwym miejscu!!
    A jakie konkretnie (i ile) Pani sobie życzy te poduszki :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hapi berzdej tu ju.
    Zycze miekkich poduszek i samych cieplych dni, a jesli nie, to przynajmniej niech nie zabraknie czegos na rozgrzewke. I zeby sie okazalo, ze znaleziono niepublikowane teksty Przybory. :)
    AGall

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat, sto lat i zdrowia dla Zuzi!
    Przepiękna ławka, taka jak z brytyjskich parków. Na górze oparcia mocuje się później mosiężne tabliczki upamiętniające. W Twoim przypadku mogą to być "Pierwsze Uroczyste Obchody Urodzin w Nowym Domu" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Urodzinowo Najlepszego!
    Świętujesz urodziny z moją psicą, która dziś kończy 9 lat, czyli jest niewiele młodsza od Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to buziole ślę i odpowiedniej mieszanki zadowolenia i spełnienia życzę.
    Ławeczka cudna, idealne miejsce z ładnym widokiem na wypicie kawki. Czy Lesio już zaanektował? Na fotce wygląda jakby rozważał, co może z tym nowym przedmiotem zrobić.
    Zdrówka dla Zuzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stoooo laaaat stoooo laaaat! I samych szczęśliwości

    Ps. Piękne kretowisko

    Toterama

    OdpowiedzUsuń
  12. Hepi tu ju! i takie tam ....

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego i wygodnych poduszek zawsze w odpowiednim miejscu (oraz czasu na błogie poduszkowanie).
    Lesiu, mistrz właściwie pierwszego planu :)Dobrze, że zeżarł kurze jedzenie, a nie kurę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrego wszystkiego! (od Joanny z 23)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sto lat ☺ 🎂 🍸 🌴 a Zuzanna miała pomysł zrobić mamuni wolne od gości -niech się zdrowo chowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Stolat stolat, 🎂 🎁🎈🎇🎉🎊 jak najmilszego, najpełniejszego, najradośniejszego życia w tym cudnym miejscu.

    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  17. zdrowia, szczęścia, pomyślności, w dniu urodzin dużo gości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sto lat, w szczęściu i zdrowiu!!!! Pozdrowienia z Mikołowa :-)

    OdpowiedzUsuń