2274

Hapi berzdej tu mi.

W ramach prezentu zrobiłam sobie ławkę.


Ugotowałam zupę, zrobiłam pranie, pozmywałam i jestem bardzo zadowolona. Zuzia ma infekcję z atrakcjami w postaci skoków temperatury do 40 stopni, więc odmówiłam wszystko, co chciało być na dziś umówione i usiłuję co rusz przekonać ją, by coś wypiła lub zjadła. Czasem (nieprzesadnie często) mi się udaje.

Lesiek założył dziurę w płocie, uciekł do sąsiadów, wyjadł wszystko kurom, a potem udał się do szopki, ukradł suchy chleb i uciekł. Sąsiedzi odnieśli się do tego ze zrozumieniem.
Jest tak pięknie, że nie życzę sobie niczego więcej. Abyśmy tylko zdrowi byli.

Komentarze

  1. Ja chcę ci kupić tylko chwilowo mam deficyt kasy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego! Niech Ci dobrze będzie zawsze i wszędzie :-) Też Joanna kwietniowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uściski urodzinowe, Aśka. Niech Ci się wiedzie i mlekiem płynie :*
    Bardzo lubię tu wchodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat, sto lat! W zdrowiu i szczęściu! Ja też uwielbiam Cię czytac. Chyba się wezmę za archiwum bo na bieżąco czytam od Twojego z córcią występu telewizyjnego. Urzekła mnie Twoja odpowiedź "nie ma takiej potrzeby" na propozycję wspólnego zdjęcia z prowadzącymi ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli kiedy bo nie śledzę szczegółowo -a zacznę ☺

      Usuń
  5. Ach jaki piękny ten prezent! To życzę Ci jak najwięcej słonecznych dni i zdrowia.
    Bardzo bardzo lubię do Ciebie zagladac.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny prezent, a raczej dodatek do prezentu, którym na lata będzie dom w takim urokliwym miejscu!!
    A jakie konkretnie (i ile) Pani sobie życzy te poduszki :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hapi berzdej tu ju.
    Zycze miekkich poduszek i samych cieplych dni, a jesli nie, to przynajmniej niech nie zabraknie czegos na rozgrzewke. I zeby sie okazalo, ze znaleziono niepublikowane teksty Przybory. :)
    AGall

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat, sto lat i zdrowia dla Zuzi!
    Przepiękna ławka, taka jak z brytyjskich parków. Na górze oparcia mocuje się później mosiężne tabliczki upamiętniające. W Twoim przypadku mogą to być "Pierwsze Uroczyste Obchody Urodzin w Nowym Domu" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Urodzinowo Najlepszego!
    Świętujesz urodziny z moją psicą, która dziś kończy 9 lat, czyli jest niewiele młodsza od Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to buziole ślę i odpowiedniej mieszanki zadowolenia i spełnienia życzę.
    Ławeczka cudna, idealne miejsce z ładnym widokiem na wypicie kawki. Czy Lesio już zaanektował? Na fotce wygląda jakby rozważał, co może z tym nowym przedmiotem zrobić.
    Zdrówka dla Zuzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stoooo laaaat stoooo laaaat! I samych szczęśliwości

    Ps. Piękne kretowisko

    Toterama

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego i wygodnych poduszek zawsze w odpowiednim miejscu (oraz czasu na błogie poduszkowanie).
    Lesiu, mistrz właściwie pierwszego planu :)Dobrze, że zeżarł kurze jedzenie, a nie kurę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrego wszystkiego! (od Joanny z 23)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sto lat ☺ 🎂 🍸 🌴 a Zuzanna miała pomysł zrobić mamuni wolne od gości -niech się zdrowo chowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Stolat stolat, 🎂 🎁🎈🎇🎉🎊 jak najmilszego, najpełniejszego, najradośniejszego życia w tym cudnym miejscu.

    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  16. zdrowia, szczęścia, pomyślności, w dniu urodzin dużo gości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sto lat, w szczęściu i zdrowiu!!!! Pozdrowienia z Mikołowa :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz