5 kwietnia 2016

2277

Z cyklu: Złote myśli Dzika.

Najgorsza jest ta psia ślina.

Babcia Dzika: Poczekaj chwileczkę, babcia się tylko uczesze i możemy iść.
Dzik: Nie czesz się. Jak na starą babę, to całkiem dobrze wyglądasz.

***

Zaległość primaaprilisowa.

Jedziemy samochodem, w radiu dzieci opowiadają, jak nabierały rodziców. Jedno mówi, że przestawiło matce budzi z szóstej na piątą, haha, ale się mamusia zdziwiła.

Łoterloo: W przyszłym roku też ci tak zrobię.
Pan Architekt: Dziękuję, ja już miałem swój Prima Aprilis. O trzeciej rano obudził mnie potworny smród. Wyszło na jaw, że Lesiek zesrał się w gościnnym. Co było robić? Sprzątnąłem. Kiedy skończyłem, przeszedł Lesiek, powiedział Prima Aprilis i zesrał się w tym samym miejscu.
Łoterloo: Może ci się wydawało?

***

Dzięki, że pytacie - czuję się potwornie. Jutro idę do pracy tylko po to, żeby po niej udać się do lekarza celem pozyskania tzw. L-4. W dupie to mam.

8 komentarzy:

  1. Wlasnie koncze chorowac (bite 9 dni wlacznie z dzisiejszym!), wiec wiem jak to jest:/ pociesze Cie tylko, ze za 3 dni bedzie lepiej. Pij duzo wody z cytryna i bierz wapno musujace - nie wiedzialam ze wapno powoduje obkurczanie sluzowek i mimo kataru nie cierpialam na zatkany nos, przez cala chorobe... poza tym wapno jest antyalergiczne, co pomaga samopoczuciu w chorobie.

    Odpoczywaj, ogladaj dobre filmy, duzo spij i do zobaczenia w dobrym zdrowiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już chciałam napisać Wam nową notkę. Ale skoro dużo spać, to może pójdę? ;)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A co? Pomyślałaś, że odstąpiłam od żarciku primaaprilisowego?

      Usuń
  3. witaj w klubie -z zapalone płuca i nie dająca się zbić 40 stopniowa gorączka -tak na powitanie wiosny, a co, kto mi zabroni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyralgina. Możesz wziąć jednorazowo 5 tabletek x 500, bo w zastrzyku jest 2500.

      Usuń
  4. Dzik wymiata. Lesław - cóż. Sra, znaczy żre, znaczy ma apetyt, znaczy zdrowy.

    OdpowiedzUsuń