2278

Drogie dzieci! Dziś opowiem Wam o tym, jak się rodzi plotka.

Rozmawiam z kolegą K. na korytarzu.
Ł: Co trzeba zrobić, żeby się przenieść do innej przychodni?
K: Nic specjalnego. Po prostu idziesz, wypełniasz deklarację. No i wybierasz lekarza.
Ł: Ja to pewnie jeszcze położną środowiskową. Gdyż podobno jestem w wieku rozrodczym, haha.

W tym momencie mija nas moja pracownica M. Zatrzymuje się i wybucha entuzjazmem.
M: Jesteś w ciąży?!
Ł: JA?!
M: Bo mówiłaś, że wybierasz położną...

W tym momencie mija nas koleżanka A.
A: Jesteś w ciąży?!!! Słyszeliście? Asia jest w ciąży!
Ł: Kurwa. Jeśli gorączka i kaszel są objawami ciąży, to tak, jestem w ciąży.
K: Gdybym ja się dowiedział, że moja żona jest w ciąży, to na pewno dostałbym gorączki. I kaszlu. I chyba jeszcze bym wymiotował. Więc tak - to SĄ objawy ciąży.
A: Ooooo... Ja też bym wymiotowała. I może zemdlała. I umarła. Tak, to są objawy ciąży.
Ł: Święta naiwności! A ja tylko chciałam zmienić przychodnię...

Komentarze

  1. Plotki są wspaniałe i jakże kreatywne!
    :)
    amelia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówią że w każdej plotce jest od odrobina prawdy :)
    Zawiadomiłaś już epidiaskop??

    OdpowiedzUsuń
  3. Pst nie pisz tak głośno o ciąży bo jak sie prezes dowie a zaś nie będzie dziecka to jak się wytłumaczysz ? Jeszcze pójdziesz siedzieć za niewinność

    OdpowiedzUsuń
  4. ha! jeszcze przychodnia musi chcieć Cię przyjąć! moja, kiedy jeszcze nie była moją przychodnią, tak selekcjonowała pacjentów, że oznajmiono mi, że mogę się zapisać, gdy im jakiś pacjent przeniesie się na tamten świat... że niby miejsc nie mają... głupio mi było tak czekać na czyjeś zejście, w końcu co mi obcy człek winien, i podstępnie wyszłam byłam za mojego męża (pacjenta tejże przychodni) i pod pozorem "łączenia rodzin" podstępnie wymusiłam zapis ]:-> a teraz jeszcze zapisaliśmy córeńkę (na drugie Zuza ;) sesese!
    a plotka smakowita :)
    bogninka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrozumiałam tylko tyle, że jesteś w ciąży... ;)
    Gratulacje: poczęłaś plotkę!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz