2293

Sprawa wygląda tak, że wstałam wczoraj o czasie, nalałam do miski świeżej wody, wzięłam szczoteczkę, komputer i telefon, a następnie leniwie udałam się na dół. Pies za mną, gdyż oto zaczęliśmy nowy dzień, będziemy biegać, skakać i okazywać radość życia.
Szłam sobie spokojnie i statecznie, aż tu nagle zakłuło mnie w kostce bólem nieznośnym. Odruchowo podciągnęłam nogę, żeby ją odciążyć i...


Spierdzieliłam się ze schodów.


- Ale jak to zrobiłaś, że nie wypadł ci ani komputer, ani telefon? - zapytała troskliwa córka, która jeszcze niedawno czyniła mi zarzuty, że spadając spowodowałam hałas wpływający negatywnie na jakość jej snu.
- Nie wiem. Mam wkodowane, że komputer kosztował więcej niż moja pensja, a telefon wciąż niespłacony. Poza tym byłam skupiona na ręce, gdyż mi się zdawało (w tej straszliwej męce), że mi się złamało.
- Ale nie złamało ci się? Gdyż, nie wiem czy wiesz, ale matkę mam tylko jedną.
- No co ty nie powiesz?!

Och, gdyby nie resztki przyzwoitości, zamieściłabym tu zdjęcie mego uroczego pośladka. Ponieważ siniec ma się znakomicie, rośnie, mężnieje i przybiera kolory odpowiednie dla typu rody zimy (chłodne granaty, czerwień wpadająca w bordo oraz zawsze ponadczasowa i elegancka czerń). Na wiosenne żółcie i zielenie trzeba będzie nieco poczekać.
Tak, zarówno dupo, jak i ręko - w kant stopnia.
Tak, smaruję.
Tak, przeciwzakrzepowe.
Tak.

Boli mnie jak cholera.

Komentarze

  1. Biedactwo. Tylko uważaj, zeby Lesiek nie zechciał całować na pocieszenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, biedactwo!
    Po prostu Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedny Piesek! Ależ się musiał wystraszyć!

    Toterama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że też się jakaś podła gadzina zawsze znajdzie!!!

      Usuń
  4. Auć! Współczuję bardzo! Ale ja tu przyszłam obnażenie oglądać, więc czuję się nieco rozczarowana. Może pokaż przynajmniej dupę Leśka, czy coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, no właśnie! Chociaż dupa Lesiowa, bo publika żądna obrazów, zachęcona wpisem! Każdy lubi na cudze nieszczęście popatrzeć, a jak się nie da to rzuć chociaż coś, co odwróci uwagę :) (P.S.: współczucia!)

      Usuń
    2. Wy to jesteście pożądne!

      Usuń
  5. Toterama bingo ! też pomyślałam o Leśku !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo... to nie tylko ja na odwłok czekałam ☺a Lesio -uważaj! psy wyczuwają chore miejsca i chcą wylizać więc popularne -w dupę mnie pocałuj -może nabrać nowego wymiaru ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Auc. Az mnie kość ogonowa rozbolała. Współczuję. Miałam takie spektakularne zejście pewnego sylwestra. I byłam trzeźwa pff

    OdpowiedzUsuń
  8. Miękkiego siedziska w pracy!
    Kiedyś, jako młode dziewczę, zahaczyłam nogą na klatce schodowej i poleciałam przez całe piętro twarzą na pysk, obijając sobie na każdym stopniu żebra (schodów było 19 - bez półpiętra). I, nie wiedzieć czemu, wszyscy się śmiali z tego, że przez cały czas w rękach ściskałam landrynki - nie puściłam, mimo zagrożenia :). Wiadomo, że co cenne, to trzeba chronić.

    OdpowiedzUsuń
  9. dobieranie odzieży i obuwia do kolorów fundamentu na pewno pomoże uśmierzyć ból.

    sto lat temu mać zażyczyła sobie zrobić mi nieletniemu zdjęcie, jak unoszę się wypierany solą Morza Martwego i z zadumą patrzę na mapę. sól nie chciała mnie wypierać, poleciałem jak pod zwykłą wodę, w oczach, zatokach i żołądku miałem pełno solanki, ale mapę ocaliłem przed zamoczeniem. priorytety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matki to są jednak powalone.
      Jako matka wiem, co mówię.

      Usuń

Prześlij komentarz