1302

Postanowiłam solennie, że tym razem nie dam ponownie zakuć się w kajdany lapsusów, jedynie słusznych wykładni i interpretacji, wybaczeń i zatarć w pamięci. Do upadłego będę punktowała i upubliczniała wszystko, co tylko uda mi się znaleźć. Albowiem ostatnie (gumowe, jak pisze Naima) granice zostały dla mnie przekroczone. Nie zapomnę. Nie wybaczę.

Przypominam i podkreślam - wypowiedź Michalika, upadlająca wszystkich przyzwoitych ludzi na świecie, nie jest ani odosobniona, ani przypadkowa. Nie jest lapsusem, pomyłką czy pomrocznością jasną. Nie wynika z wieku, przepracowania lub niewłaściwie dobranych leków.
To jego głębokie przekonanie, bo jest - zwyczajnie i po prostu - ZŁYM, PODŁYM CZŁOWIEKIEM.

Wszystkich, którym wśród szaleńczego pędu dzisiejszych czasów umykają różne sprawy, odsyłam do kolejnego artykułu. Jeśli ktoś nie chce opierać się na doniesieniach prasowych, zawsze może podążyć do źródeł, jakimi są strony katolickie z jednej, a informacje na temat wyroków sądowych z drugiej strony (wierzę, że można dotrzeć).

A wielbicielom warsztatu, dobrze działającego mózgu i sprawnych palców, polecam lekturę blogu Naimy. Nic dodać, nic ująć.
Koniec z kulturą osobistą. Jestem polonistką i posiadłam umiejętność czytania. Podążę więc za wieszczem: Gwałt nich się gwałtem odciska.

Komentarze

  1. Jesteś wspaniała! Popieram każde Twoje slowo i mam podobne odczucia, jak Ty w poprzednim poście na ten temat. Dość wreszcie tej hipokryzji, zakłamania, podłości i jej krycia. A jeszcze z konferencji wczorajsze prasowej: przełożony księdza-pedofila nie musi zgłaszać tego do prokuratury, powinien namawiać na to ofiarę, czyli jest ponad prawem, bo polski obywatel, ma obowiązek zglosić wiedzę o przestępstwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na FB zaistniał mi dziś podobny temat. Pamiętaj, że od czasu zawiązania konkordatu, księża podlegają jurysdykcji Watykanu.

      Usuń
  2. Mam prośbę, mogłabyś się ze mną skontaktować pilnie w sprawie tego psa?
    E-mail do mnie izabela.ciemiega@poczta.onet.pl.
    Chyba, że to jest już nieaktualne bo pies trafił do jakiegoś domu to proszę o info.
    Jestem z Krakowa, przyszłam tu od Chudej, która mnie trochę kojarzy jako mamę bliźniaczek z warsztatów kulinarnych.
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izo - piesek jest w schronisku (chyba że ktoś już go wziął, na co liczę). Mail do nich: schroniskochorzow@wp.pl . Obawiam się, że w niczym więcej nie pomogę.

      Usuń

Prześlij komentarz