1764

Wczoraj Szef szukał ofiary. Miałam pecha.

Cały dzień udawało mi się skutecznie go unikać, więc się rozluźniłam. Źle. Wpadliśmy na siebie na zakręcie, gdy radośnie zdążałam do dyrektora technicznego (to ten ładny).
- Aaaaa! - wrzasnęłam, bo Szef wyskoczył na mnie znienacka zza rogu.
- Właśnie! - huknął. - Co ty mi tam podkładasz?! Ile razy mam to czytać?! Już to czytałem!!! Myślisz, że nie mam co robić?!

Poszło o artykuł, który Szef rzeczywiście zatwierdził, ale zleceniodawca poprosił o rozwinięcie trzech kwestii. Dla mnie nie ma problemu, jak to kiedyś Kaczka oznajmiła światu na fejsiku. Mianowicie zamieściła zdjęcie z czytanej aktualnie książki. O:


Coś chyba w tym jest.

W każdym razie Szef został powiadomiony, wyraził zgodę, zdziwił się uprzejmie, że mam zamiar dać sobie z tym radę samodzielnie, po czym... prawdopodobnie zapomniał. Tymczasem ja, by nie narażać go na zbytni wysiłek, dopisane rozwinięcia zaznaczyłam na czerwono, po czym dokleiłam karteluszek z instrukcja obsługi, wskazując numery stron (żeby nie musiał szukać) oraz informując go, że zasadniczo powinien przeczytać tylko część trzecią, bo dwie pierwsze opierają się na artykułach jego autorstwa, więc szkoda, żeby tracił czas na sprawdzanie siebie samego. Ale przecież nie o to chodziło - tylko o wrzaski.

Na dictum Szefa rozpromieniłam się, całą postawą podkreślając radość z naszego spotkania.
- Jeden, Szefie. Tylko części czerwone. Właściwie, zgodnie z przyklejoną instrukcją, tylko jedną część. Tak się cieszę, że już się Pan tym zajął.
Emanowałam optymizmam na pół budynku. To nie sprzyja przeczołgiwaniu. Szef burknął coś pod nosem, prawdopodobnie kwitując w ten sposób nieudaną próbę zeszmacenia mnie, i poszedł.

Tak oto zaświadczyłam, że działa w praktyce teoria, którą wpajałam ludziom na szkoleniach: uśmiechaj się i wykazuj pozytywne nastawienie. Uśmiechniętego trudniej zgnoić.

Komentarze

  1. Kaczka peka z dumy, ze udalo jej sie wydlubac taki zacny cytat :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W fabryce bardzo się podobał. Zważywszy na me zajęcie :)

      Usuń

Prześlij komentarz