1814

Taka sytuacja.


Nie wiecie czasem, co kieruje ludźmi, gdy zamieszczają w aukcjach zdjęcia ciuchów, wykonane na ukos?! W każdym razie uznałam, że na ukos fajna. I wciągnięta na mój bufet oraz resztę też będzie fajna. Choć nie na ukos, bo tak się nie da chodzić. A przynajmniej - nie budząc podejrzeń. Więc licytuję.

Nie potrafię tego wytłumaczyć, ale bierze mnie na falbanki. Dzidzia piernik. Pierdnik. Może to pierwsze objawy menopauzy?! Właściwie menopauza to bardzo fajne urządzenie. Będę na wszystkich ryczeć, a oni będą wzdychać i to usprawiedliwiać. Myślę, czyby już nie zacząć. No co? Pan Bóg kule nosi, nie? Czy to człowiek wie, kiedy go trafi? A jak się kto przyczepi, to powiem, że mi gorąco i słabo. I mam hercklekoty. Nie mylić z heksenszusem. I poproszę, żeby otwarli okno. Dobre!

Komentarze

  1. Dobre! Ładna kiecka.

    Falbanek nie cierpię i wkurzają mnie bufki, ale to z powodu moich ,,bicepsów" :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry ale mnie sukienka nie bierze..... namiot w smętnym kolorze. Prezesowi na jej widok opadnie coś więcej oprócz szczęki :))) Nie bierz tego na poważnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z namiotu dołem wystają nogi. W szpilkach. W fikuśnych szpilkach!

      Usuń
  3. może jak się głowę przechyli to łatwiej wcisnąć licytuj ;) a z menopauzą- myślę, że otoczenie jednak nie uwierzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty? Dam z siebie wszystko i postaram się być przekonująca.

      Usuń
  4. W zasadzie nie kupuję odzienia na allegro (ale kupuję pierdyliard innych rzeczy), więc zjawisko skośności jest mi obce, nie umiem uzasadnić. Oraz. Sukienka nijak mi się z dzidzią piernik nie kojarzy, ale możliwe, że to dlatego, że sama osiągnęłam ten etap w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowa domniemywa, że zez!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz