1802

- Jak się czujesz na urlopie?
- Cudownie! W piątek byłem w pracy, w poniedziałek na rozmowie kwalifikacyjnej, a dziś zostałem sprzątaczką!
- Źle na to patrzysz. Zaledwie od piątku jesteś na urlopie, a już doprowadziłeś dwa koty do ozdrowienia, rzuciłeś na kolana międzynarodową korporację i stałeś się obiektem zawiści pożądania* setek kobiet! A przy tym - cały czas zarabiasz.
- Powinni ci słono płacić za gadanie.


* Poprawka wprowadzona po stanowczym veto pandeMonii. Słusznym, trudno przeczyć.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Słusznie! Obiektem zawiści jestem przecież JA!!!
      Idę dokonać poprawek.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Za gadanie? Nie. Oni mi płacą za... milczenie ;)))))))

      Usuń
  3. Ta.. Za dużo wiesz... Tylko takim pracownikom to sie placi krocie za to milczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misternie wiążąc te słóweczka, kładę ludzi pokotem: jednych ze śmiechu, drugich wręcz przeciwnie. Wolą, żebym coś pisała i nie o scenki z życia chodzi. Bynajmniej ;)

      Usuń
  4. Jak Zosia?
    PpM

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz