1486

MamaPiotra zawinszowała sobie szczurzy początek dnia. Ona jest straszliwie niezdyscyplinowana, w ogóle nie słucha, co do niej mówię, a już z czytaniem tego, co piszę... tragedia. Napisałam, że w środę, TAK? No to myszki w poniedziałek nie są szczurami w środę. Przyjąć do wiadomości, kopytami trzasnąć i odmaszerować do zajęć.

Albo nie. Najpierw szczurzy poranek (dziękuj).

Nie zakopywać się w piernaty!

Nie owijac bezecnie w kołderki!

Wstajemy! Ostatni ziewek...

Odkładamy przytulanki. No, odkładamy! Wszyscy jesteśmy dorośli!!!

Higiena to podstawa.

I, ma się rozumieć, śniadanko.

Jeszcze malutki buziaczek...

I DO ROBOTY!!!

Wspominałam o czapeczce? Bo kogoś zwolnię!

To miłego dnia. Pamietajcie, że jesteście... 


...królami świata. I królowymi, ma się rozumieć. Z tym że królowe są oczywiście ważniejsze. Dyskusję na ten temat wygrałam oczywiście walkowerem. I słusznie. Na miejscu panów też bym odpuściła. No.

Komentarze

  1. ostatnie obrazki to mnie sie nie wyswietlaja co prawda, ale zgodzic sie musze z krolowymi. I ksiezniczkami, si? (bo ja chce tiare. Jak w big bang theory, 'I'm a princess and this is my tiara!!' (oraz byc moze bredze, ale wysiedzialam juz w pracy duzo godzinow i nic tylko zadek boli a konca nie widac!!))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zieew, zupełnie sie dzisiaj nie dostosowałam do zarządzenia, zupeeeeeełnieeee

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja utknęłam na wskazówkach między pierwszym a drugim zdjęciem z instruktażem.
    Sory, taki mamy klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złapała wiatr w żagle! Ty się tak nie podpinaj pod cudze olśnienia.

      Usuń
    2. Lepszy wiatr w żaglach niż pod pierzyną, prawdaż :)

      Usuń
    3. Żeby się tylko nie rozeszło!

      Usuń
  4. Przyjmujesz zamowienia?
    Skladam.
    Zofia z sarkastycznymi podpisami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz