1490

Oto realizacja kolejnego zamówienia. Zofia o poranku. Jestem przekonana, że jej wymowne spojrzenie pobudzi Was do działania. Kaczko - zamawiaczko: szykuj się!

Kiedy stanęła w drzwiach, była szmaciarą.
Brudnym bezdomnym, którego nikt nie chciał.

Spojrzała żałośnie i zajęła pozycje strategiczną.

Po jakimś czasie lekko oczyściała i rozpoczęła milczącą obserwację.

Skromnie spuszczała wzrok, gdy się o niej mówiło.

Nie narzucała się specjalnie.
I tym uśpiła naszą czujność. Myśleliśmy sobie naiwnie: jaki spokojny, łagodny kotek, co to do trzech zliczyć nie potrafi.
HA! Hahaha!!!
Genialny planista. Omamić, uzależnić, wprowadzić nastrój niemożności pozbycia się. I działać!!!

Łazić w niebezpiecznych miejscach, powodując skoki ciśnienia u ludzi.

Wylegiwać się w strategicznych miejscach, powodując skoki ciśnienia u ryb.

Bezbożnie obziewywać świat z góry (a niech świat wie, jak mało znaczy).

Rozsiadać się bezczelnie z olewającym wyrazem twarzy.

Dokonywać ekwilibrystycznych popisów, mrożących krew w żyłach.

Mieć za nic zdrowie i życie. Własne oraz zgromadzonych.

Wszystko kontrolować i wszystkiego doglądać.

Panoszyć się bez litości.

I patrzeć ze wzgardą.

Spuszczać wzrok? Hahaha!!!

Zrzucać futro w każdym możliwym miejscu.

Bez przerwy adoptowac jakieś obce bachory.

Nadawać się w przesyłkach.

Dziwić się niby niewinnie. Że co? Że ONA?!

Zajmować minimum 1/4 łóżka.

Wysypiać w pozach niedbałych.

I dawać do zrozumienia, że ją ZAŁAMUJEMY...

Zofia...
Miss mokrego i suchego podkoszulka.
Wódz.
Polityk dekady.
Kierownik, dyrektor i prezes w jednym.
Bezwzględnie wymagający przełożony, który rzadko marchewką, ale chętnie kijem.

I tylko czasem, po cichutku, w tajemnicy... córeczka mamusi. Przytul. Ponoś. Podrap między paluszkami. Da się w tym domu być jedynaczką? Kolczyk ci upadł? Daj, ja poszukam. Mogę się położyć z tobą pod kołdrą? Było mi smutno samej w domu, bo te dwa matoły się nie liczą. Dobrze, że już wróciłaś. Kocham cię.

Ja też ją kocham.

Komentarze

  1. Zamowienie zrealizowane w stopniu doskonalym. Publicznie wyznaje Zosce milosc ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Kaczkę w całej rozciągłości, przezabawny i prawdziwy opis kociego świata :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. Zwykle opisuję, że tak powiem - z natury ;)

      Usuń
  3. Lubiłam ją, ale teraz ją kocham, nawet bardziej niż Kaczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie zachwycona. Ona pasjami tłumy wielbicieli, pasjami.

      Usuń
  4. "...spokojny, łagodny kotek, co to do trzech zliczyć nie potrafi..." Już przy tym popłakałam się ze śmiechu. Nie musiałam oglądać co było dalej. Jak można być tak naiwnym????

    Z resztą... Im gorszy lump i kocia łachudra, tym większe potem skłonności do luksusu. Ale i miłości też więcej okazują. Jak chcą, oczywiście.

    Serdecznie pozdrawiamy Was obie
    ciocia ida27 i jej trzy lumpiarskie (niegdyś) kocie damy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mi wybaczyć.
      Jest prawdą, że przepuściłam przez niesmukłe palce liczne kocie byty. I niby powinnam wiedzieć. Ale zróbmy założenie, że to są jednak najpodstępniejsze istoty na świecie. Wkręcą człowieka i dupa. Prezes ma więcej instynktu samozachowawczego, bo odgania mnie kijem od wszelkiego kociego nieszczęścia. Wie, że ono się wprowadzi!
      Ja jestem SŁABA. Przyznaję się bez bicia. I kocham moje kotki syskie cy.
      (Mam w sercu miejsce na znacznie więcej zwierząt i się odgrażam ;o) ).

      Usuń
  5. Najbardziej mnie rozczula z tymi myszami:))))
    Każdy kot inny wiadomo,u mnie też czarna mamba rządzi, a nie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona naprawdę adoptowała te myszy. Gdzieś tam kiedyś opisywałam tę historię. Żebyś widziała, co z nimi wyczynia...

      Usuń
  6. Za każdym razem jestem pod wielkim wrażeniem jej instynktu,pamiętam zdjęcia jak je prowadza ze soba,przenosi i pilnuje:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karmi, odsikuje i... wyrzuca przez okno. Ale tylko gdy zasłużą.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ustaw się w kolejce, bo akurat ma obrażony cały świat i trzeba ją jakoś przebłagać.

      Usuń

Prześlij komentarz