1504

Nie.
Ogarniam.
Tego.
Kropka.

Z jednej strony tekst roku. Może nawet dziesięciolatki. Albo i jakiejś ery.
- Od kiedy tu jesteś, wszystko się zmieniło. Istna rewolucja!
- Umiem i mogę więcej, szefie.
- Jezusmaryjo!!! Nikomu nie mów!!! Wystarczy, że mi dziś powiedziałaś, że za rok wydamy tę książkę i ty się cieszysz na pracę z tego tytułu...
(Kto go tam wie, dlaczego jest dziś w takim dobrym humorze).

Z drugiej...
Dyrektor naczelny zapędza się do mojego kabinieciku po raz kolejny (a miał nie przychodzić, cholera)! Uchyla drzwi, wsadza głowę, patrzy na mnie, dławiącą się na taką bezczelność posiłkiem w postaci kanapki (12.30 - pora na śniadanie) i powiada:
- Nudzisz się. Tylko sprawdzałem.
Po czym opuszcza pomieszczenie, pozostawiając mnie całkowicie osłupiałą.


Niech.
Oni.
Już.
Przestaną.

Może ktoś im powie, że ja mogę pracować dla nich obu i w dodatku tak samo dobrze. Nie muszą wcale szaleć. Ani sprawdzać. Ani kontrolować. Zwłaszcza że te kontrole absolutnie psu na budę, bo permanentnie przyłapuje mnie na pracy (sic!), z jednym wyjątkiem - dzisiejszej kanapki. A i tak nie do końca, bo jednym palcem stukałam w klawiaturę.
Zbędne.
Zbędne i niepotrzebne.
Ja zawsze wykonam swoją pracę - przypuszczalnie zrobię też więcej niż mi kazano.

Męczy mnie to.

Komentarze

  1. A o podwyżce nie mówią;)??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przerwy.
      Tylko podwyżkę trzeba dać, a nie mowić o niej.

      Usuń
  2. Nie no, sama widzisz, nie mogą się obejść bez spotkania z Tobą,muszą zagladnąć, zagadać. Chyba musisz się przyzwyczaić .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym, żeby wszedł jak człowiek, zaproponowałabym kawę, on by usiadł i rozmowa w ludzkim. Ale pewnie zbyt wiele oczekuję.

      Usuń
  3. A może nie mogą uwierzyć, że ktoś taki jak Ty istnieje? Wiesz jak u Kubusia Puchatka tylko na odwrót: im bardziej zaglądają do norki tym bardziej tam jesteś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu...
      Płaczę ze śmiechu nad Twoim komentarzem od wczoraj!
      Obrazy mi się nałożyły!
      ;)))))

      Usuń

Prześlij komentarz