1373

No, dobra. Kto chce porozmawiać o moim nastroju?

Chłop ma urlop i psuje w domu powietrze.
Od dwóch miesięcy jestem na diecie i efekty nie do końca mnie zadowalają.
Nadal nie mam pracy.
Spotkałam się dziś z moją ukochaną koleżanką i stwierdziłam naocznie, że schudła 22 kg. Wygląda bosko. Zawsze była piękna, a teraz jest jeszcze piękniejsza. W dodatku naturalna jasna blondynka. Ktoś powinien tego zabronić.
Zuzia doznała nagłego ataku kulinarnego. Najpierw upiekła muffinki, których nie zjadłam. A teraz piecze pizzę, której nie zjem. Zapach mnie dobija.
Na zewnątrz jest zimno. Z tego powodu jestem jeszcze bardziej głodna niż zwykle.
Inwestycja budowlana postępuje. Od kilku dni trup drzewny ściele się gęsto na moich oczach. Dźwięk pił doprowadza mnie do histerii.
Mam ogólnoustrojowy dół jesienno-zimowy.
Jestem nieszczęśliwa, na co nie pomaga nawet obkładanie się kotami.
Życie jest do dupy.

Albo coś się wydarzy, albo zwariuję.

Komentarze

  1. i nie mam prezentów na święta ani kasy na nie a do tego sześciu chrześniaków. mam zmarszczki, obwisłe cycki od karmienia niewdzięcznych bachorów i sypiące się zęby. w dodatku chłop mi schudł z 15 kilo i jest już chyba lżejszy ode mnie. kto da wiecej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 40 lat i ostatnio na wczasach byłam chyba w 2009.

      Usuń
    2. O! I jeszcze denerwują mnie ludzie, po których naprawdę bym się nie spodziewała.

      Usuń
    3. Nie, Dorotko. Nie Ty. Kobieta w ciąży nie może nikogo zdenerwować. Bo wtedy by umarł w boleściach. I dobrze mu tak.

      Usuń
    4. Naprawde w boleściach? Mrrrauuu, ma sie te Moc! :-)

      Usuń
    5. Naprawdę. I spadnie na niego meteoryt.

      Usuń
    6. Rozmarzyłam się...

      Apropo licytacji kto ma gorzej: tak mnie w boku napiernicza, że gdybym dosięgłą, to bym sobie ten bok odgryzła.

      Usuń
    7. Ale możesz skrzyczeć kogo chcesz i nikt nie podskoczy. Nawet pewnie Cię przeprosi. (To z powodu meteorytu).

      Usuń
    8. A mnie kręgosłup napitala i ledwo snuję się po domu...

      Usuń
    9. A mnie wyrósł włos na brodzie, w dodatku biały, więc zupełnie go nie widać i nie umiem dziada usunąć!!!

      Usuń
    10. Santa comes to town :D

      Usuń
    11. Przepraszam bardzo - czy my może komentujemy notkę o tym, jak jest mi źle? Bo przyjełaś całkowicie niewłaściwy schemat pocieszania.

      Usuń
    12. O pardąsik, coś mi się popierdaczyło. To miało być na okoliczność Siedzącego Na Dachu. Przecież.

      Usuń
    13. Rozbestwiłaś się na okoliczność otrzymania pracy. Wybaczam. Wyjątkowo

      Usuń
  2. Mocno Cię przytulam. Przyjedź do mnie, upiekę Ci jabłką, Młode Cie kopnie, damy radę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci dam jabłka piec! Na leżąco? Jeszcze Ci coś gorącego z piekarnika wpadnie do oka.

      Usuń
    2. Oj tam, wstawie jabłka i znowu sie położę, wyjmiesz z pieca sama.

      Usuń
    3. Mowy nie ma. Nawet jakby piekarnik sam do Ciebie przyszedł.

      Usuń
    4. Błagam, wystarczy że mi stado chłopców po domu łazi, piekarnik niech lepiej zostanie na miejscu.

      Usuń
  3. Z Martu nad zimne morze. Wyjątkowo nie podbijam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej!!!
    (nie będę się licytować, bo mam niedobory snu, a w takich stanach - bredzę;P)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żałuję, przytulam, pocieszam:)

    Wszystko to wina diety! Organizm Ci się buntuje.To niej est dobry czas na odchudzanie,wiosną lepszy.

    Muffiny były wyzwaniem bo pizzy nie jadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Nigdy nie ma dobrego czasu na dietę!!!

      Usuń
    2. O,to to ,to:)))) Dlatego od czasu do czasu stosuję mż (mniej żreć), bo na inna nie mam sił:)))))

      Usuń
    3. Jak wieje, to nawet mż jest do dupy.

      Usuń
  6. Pacia i synuś się meldują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Phi! Też jestem przytomna o takiej godzinie. Jako młoda matka powinnaś się meldować o 4.30.

      Usuń
    2. synuś stanowi mój wynalazek i działa jak mamusia chciała

      Usuń
    3. A czyj wynalazek stanowi ten pierwszy?

      Usuń
  7. off topic, ale muszę się pochwalić: dostałam kalendarz:)))!!!! Z Niegowa!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, faktycznie. Trudno się nie usmiechnąć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak żeby cieszył moje oczy znaczy się na wprost :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taką specjalną specjalną ścianę w kuchni (gdzie moje miejsce).

      Usuń
  10. To się nazywa PMS i mija, acz nawraca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała, bo ostatnio mi nie mija właśnie.

      Usuń
    2. Nie wywołuj wilka, podobno menopauza jest jeszcze gorsza niż PMS ;>

      Usuń
    3. Uwielbiam jak mnie kto bezinteresownie podnosi na duchu!

      Usuń

Prześlij komentarz