1442

Nie wiem, dlaczego piesek Wam się nie spodobał. Rasizm!

Ale że temat futer jest nośny, więc pozwolę sobie zaprezentować Szanownemu Państwu Zofię po raz enty. Albowiem Zofia jest niezwykle wdzięcznym obiektem dla fotografa. Gdyż jest tak bezczelnie rozwydrzona, że to przechodzi wszelkie pojęcie. Oto jeden z licznych dowodów.


Luźna jak sanki w maju. Będzie robiła co chce, wtedy, kiedy chce. I nikt jej nie zabroni. A jak próbujesz, to ona na ciebie PACZY. I już wiesz, że to, co dzieje się właśnie w jej głowie, brzmi mniej więcej:
- No, śmiało, śmiało. Co tam masz jeszcze do powiedzenia, żałosny pyłku ty? Zmiotłabym cię moją kształtną stopą, ale nie chce mi się podnosić.

Sądząc z kierunku, w którym spogląda na zdjęciu, śledzi coś właśnie w telewizji w saloonie. I wyraźnie ją wciągnęło.

Powiem Wam jedno: UWIELBIAM TEGO KOTA. Jest zołzą nad zołzami.
Mamusina laleczka, cium, cium.

Komentarze

  1. Brakuje tylko pilota w lapie :-) Juz mowilam, z Zofia chetnie poszlabym na myszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ze zdjęcia w poprzedniej notce. Wszyscy myśleli, że zrobiłam zdjęcie stukniętego samochodu przede mną?
      Haha.

      Usuń
    2. No tak, brawa za spostrzegawczość:(
      Faktycznie pies jak złoto, (kara może być,bo nie wolno tak psu wystawiać głowiny, po za tym to zwyczajnie dla psa niezdrowe)

      Usuń
    3. Chodziło o psa. Następnym razem dam strzałkę.
      Ja bym nie pozwoliła się gapić przez otwarte okno, pomijając oczywiste zagrożenia, może mu coś wpaść do oka albo złapie zapalenie ucha. Mam rację?

      Usuń
    4. Grzeczna Asia. Rzuć chrupka ;-)

      Usuń
  3. Zofia jest super!! Wszystkie zolzy sa super (ja tez!)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Właśnie leży mi na kolankach i nie ma w sobie nic z charakterności. I dlatego jest taka słodka. Tak naprawdę lubi ludzi i jest nieprawdopodobnym pieszczochem. Wiele sprzeczności jak na tak niewielką osobę :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wszystkie futra mamusi są bezkonkurencyjne /DUMA/.
      :D

      Usuń
  6. I od razu widać kto rządzi w domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy znasz powiedzenie, że jaki pan taki kram? po kimś ta Zośka tak ma :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz