1702

Dojechałam.

Sama się mianowałam (no, dobra, z niewielkim wsparciem martuuhy) absolutnym miszczem świata. Od wysiąścia z samochodu zgubiłam się już dwukrotnie, a przecież zaledwie wczoraj martuuha przysłała mi SMSa, liczącego bez mała 5000 znaków i zawierającego dokładny opis podróży (np. obróć się w lewo, taaaaak, tylko w to drugie lewo). Niemniej stwierdzono pocieszająco, że choć na georgrafii znam się jak, nie przymierzając, kura na lotach kosmicznych, to posiadam jakieś drobne zdolnosci w postaci rozpoznawania architektury różnych okresów. No i to potrafi obudzić moje zaniepokojenie. Bo gdy mam otrzymać secesyjną kamienicę, a funduję sobie w to miejsce neogotycki kościół - zatrzymuję się i po kilku zaledwie minutach dochodzę do wniosku, że mi kaman o coś innego. A potem jakoś leci.

W każdy razie dotarłam do miejsca, które było mi przeznaczone i teraz chłonę Atmosferę. I nawet się z Wami podzielę, bo nie jestem przesadnie oszczędna. O, proszę:




Mam tu, co nie bez znaczenia - bo na zewnątrz ziąb, jak jasna cholera i w dodatku deszcz - ciepełko, mięciutką kanapę z poduszkami, internety za free i...


Może bym nawet coś zjadła, ale obawiam się, że jeśli nie będę pożądała obiadu w postaci płucek na kwaśno, które martuuha gotuje od dwóch miesięcy, to ona wystawi mnie wraz z walizką na korytarz. A tego byśmy nie chcieli. Znaczy... my byśmy nie chcieli, bo z Wami to nie wiadomo.

A co tam w reszcie Polski oraz za jej granicami?

Komentarze

  1. Fajnie Wam! Pozdrawiam serdecznie i nie zagadajcie się na śmierć.... I oczywiście piszzzz dużo .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mamy pierwsze pięć minut solówek. Marta robi herbatę, bo nam jęzory przyschły do podniebień.

      Usuń
  2. U amelii i kotów końcówka pakowania. Jutro wielki odjazd. Rety. Miłego delektowania się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mata klimaty, wow. Martu to ty taką kawkie potrafisz z listeczkiem?!

    No ziąb,ziąb i jeść się chce. Płucka na kwaśno,nie znam dania! Smacznego:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka miejscówka!!! Nie wyobrażasz sobie.

      Z tymi płuckami to, ma się rozumieć, żarcik.

      Usuń
  4. U mnie zimno pewnie tak samo jak u ciebie tylko wieczór zapowiada sie zdecydowanie mniej atrakcyjnie. Jeśli będziesz pisać to nie chcemy ale jak zaniedbasz to się zastanowimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było wyjątkowo zimno, ale Marta pożyczyła mi sweterek. A dziś pogoda piersza klasa. Właśnie skończyłyśmy biegać po mieście.

      Usuń
    2. Grzeczna dziewczynka, nie zapomniała o nas.

      Usuń
    3. Cały czas Was wszystkie obgadywałyśmy soczyście :D

      Usuń
    4. @ Izabella Ika: Jakżebym mogła!
      @ Martuuha: Nie uprzedzajmy faktów!

      Usuń
  5. Jest notka nowa! Piękne wnętrze! Płucka na kwaśno? To jakiś drink? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba skomponuję jakąś nalewkę pod takim tytułem.

      Usuń
  6. Północ Polski zazdrości i umiera z zimna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Australia tyz zazdrosna!
    Ja mam naderwane wiezadla w stawie skokowym i kule do lazenia, a od kul zakwasy. Zamien sie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Australia przynajmniej ma ciepło, niech więc nie marudzi.

      Usuń
  8. Piknie Panocku...
    Ale wystrój la BOMBA...
    Ja się domagam więcej zdjęć tego cuda :)
    I bawta się przecudnie - ja jutro jadę na Kraków na święto smoków. Na bank będę miała tak samo zimno jak Wy, ale nie wiem czy tak dobrze będę się bawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam więcej zdjęć, ale już nie z tego miejsca. Będą - martuuha mi pozwoliła :D

      Usuń
    2. Bardzo proszę podziękować udzielającej :)
      Szczekam z niecierpliwością :D

      Usuń
  9. No i pojechała sobie :( Zostawiając po sobie pustkę niczym lej po meteorycie czelabińskim.

    Zdjęcia, jak zdjęcia, ale ja Wam mówię - czekajcie na opowieści ;-)
    Powinny się zacząć od tego, jak musiałam pokłócić się z windą, bo powiedziała o Asi "przeszkoda". Potem było tylko lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, wybacz - zaczęłam wcześniej. Galop za Tobą przez miasto nie może zostać przemilczany.

      Usuń

Prześlij komentarz