1677

Szefowskie hasło dnia.

- Ja cię bardzo proszę, ty nie bądź kreatywna. Jesteś o wiele za mądra dla tych debili.
- Dla pana też mam nie być kreatywna?
- Dla mnie masz być.
- Co za ulga. Udawanie kretynki na dłuższą metę okropnie mnie męczy.
- To się nie męcz, ale bez obnoszenia.
- Będę kreatywna w okopach.
- A tak w ogóle to chciałem ci powiedzieć, że jeszcze nigdy w życiu nie widziałem tak perfekcyjnie wykonanej pracy. I jestem ci za to wdzięczny. Co robisz?
- Wywalam ozór, żeby wyglądać bardziej durnowato. Wszystko zgodnie z poleceniem.
- Wariatka.

Komentarze

  1. dobrze ten szef z Tobą ma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem. Muszę mu wprowadzić trochę niepokoju ;)

      Usuń
  2. Подчинённый перед лицом начальствующим должен иметь вид лихой и придурковатый, дабы разумением своим не смущать начальства.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to, to! Nie mogłam znaleźć w oryginale! Dzięki!!!

      Usuń

Prześlij komentarz